Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enquete wel of niet een intro #geef aub uw mening#

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• kwallebal
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Geachte tweakers,

Graag jullie mening over het volgende.

Wat vinden jullie van een intro filmpje bij het starten van de website.

Er is een mogelijkheid om te skippen en uitraard direct naar de website te linken.

Dus een simpele Ja of Nee is voldoende hieronder !

Alvast bedankt

ps. Weet niet of ik de link mag plaatsen ivm. reclame

[ Voor 5% gewijzigd door kwallebal op 12-10-2011 23:26 ]

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 09:26
Neen

Waarom: SEO :)

Verwijderd

wat voor intro? Harde muziek kan soms schrik reacties opleveren als je speakers harder staan als je gedacht had. Intro's van bv games zijn vaak erg mooi maar je heb je idd naar 1 / 2 keer kijken wel gezien en dan is een skip knop zeker geen overbodige luze.............Internet is info en jij geeft .....geen info!

• kwallebal
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:20:
wat voor intro? Harde muziek kan soms schrik reacties opleveren als je speakers harder staan als je gedacht had. Intro's van bv games zijn vaak erg mooi maar je heb je idd naar 1 / 2 keer kijken wel gezien en dan is een skip knop zeker geen overbodige luze.............Internet is info en jij geeft .....geen info!
heb de tekst iets aangepast.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:04
Zolang het introfilmpje niet op een losse pagina staat maar gewoon ergens op de homepage ofzo en dat de gebruiker zelf hem moet starten kan het wel.

Maar splashpages vóór je website zijn zo 1994.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als er iets irritant is, is het wel geluid wat begint af te spelen. Als ik aan het computeren ben, heb ik namelijk 99 van de 100 keer online radio of mp3's op staan. Dat is dan heel erg irritant, en die sites mogen wat mij betreft verboden worden :P

Een intro zonder geluid, maar wel door de gebruiker aan te zetten is, is niet erg. Zoals RTVUtrecht het doet, is dus niet irritant.

Ik vind het ook zwaar irritant als ik in de wacht sta met de telefoon, en men draait muziek door zo'n klein speakertje. Het klinkt voor geen meter, en vind het echt super klant-onvriendelijk dat soort opgedrongen gedoe.

/rant :P

Ey!! Macarena \o/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Enquêtes en polls zijn niet de bedoeling op GoT zonder toestemming vooraf van de moderators. Nog naast het feit dat je ook zelf wel kan bedenken dat een intro irritant is...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.