Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djflue
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 15:22
Hallo allemaal, even een vraagje.

Ik ben van plan om over een tijdje een beats by dr dre pro koptelefoon te kopen, en ik kan wel recensies vinden, maar ik vraag mij toch nog een paar dingen af:
-Zit er verschil tussen de Pro en de Detox, want volgens mij betaal je hierbij alleen voor het andere kleurtje, en ze zijn hier zelf een beetje vaag over.
-En weet iemand of er ook langere kabels zijn voor erin, ik red het niet van mn versterker naar mn bank met de standaard 1,8 meter kabel en een verlengkabel ziet er ook weer zo cheap uit.

Ik heb ook een paar dingen die ik niet hoef te horen O-) , namelijk dat er betere koptelefoons zijn voor het geld en dat soort dingen, want dat weet ik zelf ook wel, maar ik wil ze gewoon. }:O

Misschien handig om te weten, ik ga de koptelefoon gebruiken voor het geval ik savonds een film kijk, muziek luister of game en lage frequenties overlast kunnen geven.

Ik hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Het verschil tussen de Detox en normale Pro is alleen de kleur van de hoofdtelefoon en de kabel die als "limited edition" is uitgebracht voor Dre's nieuwe album. Aangezien er gewoon standaard 3,5mm kabels ingaan kan je er dus gewoon een andere kabel (of 2 kabels als je 2 bronnen wilt gebruiken) mee connecten.

Let alleen wel op, tegenwoordig lopen er meer mensen met de nepperts dan de echte.
Je hebt zelfs de Detox al bij DealExtreme, de neppe hoofdtelefoons die (bijna) niet van echt zijn te onderscheiden maar iets mindere kwaliteit bieden, maar scheelt je meer dan €400 op de Detox versie :F
http://s.dealextreme.com/...by+dre+designer+headphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:18
Als ik een alternatief mag aanbevelen, luister er zelf dagelijks met enorm plezier naar zonder enige vorm van luistermoeheid.

Afbeeldingslocatie: http://www.teufelaudio.nl/media/oart_0/k451/k452/k1175/oart_265/thumbs/4880_21115.jpg

Heb namelijk zelf het gevoel dat Beats by Dr. Dre gigantisch overrated is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:45

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dat weet hij al :)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djflue
Haha, ik weet het ook wel dat de beats koptelefoons zwaar overrated zijn maja ik vind m gewoon mooi en ik kan met personeelskorting van 35% ze een stuk goedkoper krijgen, maar ik vroeg me het gewoon af van het uiterlijk en dat kabeltje, omdat ik in de veronderstelling was dat dit met een soort lock werkte. Maar bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Laatst online: 22:18
Volgende keer moet ik inderdaad beter lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik weet dat je ze mooi vind enz, maar als je ze niet in het openbaar gaat dragen (Zoals je zelf al zegt "savonds gebruiken blabla") zou ik toch echt voor wat beters gaan met dat geld :+ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

D4NG3R schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:39:
Ik weet dat je ze mooi vind enz, maar als je ze niet in het openbaar gaat dragen (Zoals je zelf al zegt "savonds gebruiken blabla") zou ik toch echt voor wat beters gaan met dat geld :+ .
Met hem ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Als het je echt om de uiterlijk en status van die Beats gaat, koop dan de koptelefoon die je het mooist vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djflue
Kijk zo mag ik het horen, het gaat me vooral om het design en het bovengemiddelde geluid, ik moet alleen even wachten tot het einde van het jaar totdat ik hem kan kopen. En tsjaa als ik goed geluid wil horen zet ik ook geen koptelefoon op want hoe je het ook brengt, een goed setje speakers en een mooie voor/eindversterker combinatie is toch lastig te benaderen met een koptelefoon naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

djflue schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:00:
En tsjaa als ik goed geluid wil horen zet ik ook geen koptelefoon op want hoe je het ook brengt, een goed setje speakers en een mooie voor/eindversterker combinatie is toch lastig te benaderen met een koptelefoon naar mijn mening.
Nou, een goede koptelefoon met daarachter een leuke versterker kan toch zeker wel setjes van een veelvoud van het geld wegspelen. Alleen dingen als surround worden wat lastiger, maar met 2.0 dicht op je oren zit je toch al snel in de bubble.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Dan is er nog altijd Dolby headphone toch? Zal wel niet altijd werken of op alles beschikbaar zijn maar het is iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk zo mag ik het horen, het gaat me vooral om het design en het bovengemiddelde geluid, ik moet alleen even wachten tot het einde van het jaar totdat ik hem kan kopen. En tsjaa als ik goed geluid wil horen zet ik ook geen koptelefoon op want hoe je het ook brengt, een goed setje speakers en een mooie voor/eindversterker combinatie is toch lastig te benaderen met een koptelefoon naar mijn mening.
Heb je helemaal gelijk in! Je hebt nu in ieder geval antwoorden op je vragen gekregen.
Er komen nog veel meer Beats aan, dus hou dit goed in de gaten (wireless Beats, Beats i.s.m. David Guetta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djflue
FeaR schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:32:
[...]

Nou, een goede koptelefoon met daarachter een leuke versterker kan toch zeker wel setjes van een veelvoud van het geld wegspelen. Alleen dingen als surround worden wat lastiger, maar met 2.0 dicht op je oren zit je toch al snel in de bubble.
Dat snap ik ook zeker, maar zoals ik al aangaf is dit niet het idee erachter, en tsjaa hi fi is een hobby van me maar een koptelefoon is meer een toevoeging in uitzonderingsgevallen voor me, maar ik houd het dan zeker in de gaten, draadloos hoeft niet maar mocht er iets komen wat ik mooier vind dan wordt dat het wellicht, misschien zelfs iets anders dan de beats, who knows.
Het is in ieder geval nog even wachten, en ik weet in ieder geval nu dat de detox het niet word aangezien ik hem minder mooi vind en aangezien de kabel te vervangen is is dit wel een groot voordeel.

Wederom bedankt in ieder geval voor het advies, en ik zal ook zeker een review plaatsen als ik hem heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
Om even te reageren @ het speakers verhaal:
Een goede koptelefoon zal een beter geluid geven dan speakers van hetzelfde geld, veel beter zelfs. Zeker als je een beetje van lage tonen houd (zoals ik), zit je met een koptelefoon een stuk beter qua prijs/prestatie. Nadeel is alleen dat je continue met zo'n ding op je kop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 20:50

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Het 'bovengemiddelde geluid' valt over te twisten ;) Als jij graag een extreme boost in het bass frequentie bereik wilt hebben en dat daarbij het midden en hoog eigenlijk vrijwel vergeten wordt en dat je dat dan 'bovengemiddeld geluid' noemt moet je natuurlijk helemaal zelf weten :/

Een korte quote uit een review van de "Beats by Dr. Dre"
Home / Office Use

This is another area we’re reluctant to say yes or no to. No, they don’t have a long cord, but if you have a longer audio cable you can hook it up to these. They also come with a 1/4-inch audio cable. Since they’re over-ears, they’ll provide a good sound-stage, although it won’t sound as open as a dedicated pair of home-theater headphones. While the Beats can be squished into the role, if you’re specifically looking for a set of home theater headphones, there are more appropriate headphones than the Beats.
bron: http://www.headphoneinfo....Headphones-Review-544.htm

Afbeeldingslocatie: http://content.reviewed.com/products/10775/specs/5331/freq.jpg
Dit is de frequency response van de Monster Beats Pro
Afbeeldingslocatie: http://content.reviewed.com/products/2836/specs/5331/freq.gif
Dit is de frequency response van de Beyerdynamic DT 990 PRO
Frequency Response

The Beyerdynamic DT 990 PROs absolutely leave the Monster Beats Pros in the dust; the flat response throughout the frequency spectrum and even a slight boost of bass makes the DT 990 PROs the far superior headphones in terms of sound quality. This is more what a frequency response chart should look like.
bron: http://www.headphoneinfo....DT-990-PRO-comparison.htm

Wat het laatste vetgedrukte stukje betreft, volgens mij weet je niet helemaal wat je met een écht goede koptelefoon kan bereiken :>
Als je één van de high-end koptelefoons van AKG,Sennheiser en bijvoorbeeld Beyer Dynamic dan zal je wel een érg goede versterker en speaker combinatie moeten hebben om dat weg te kunnen spelen :)
Het geld dat je dáár in zou moeten steken zou een veelvoud zijn als dat je kwijt bent voor de koptelefoon :)

[ Voor 15% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 14-10-2011 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djflue
Ik weet wel degelijk wat daarmee valt te bereiken, maar zoals ik al begon is dat niet de essentie van de aankoop, en ik ben mij ervan bewust dat een versterker/speaker combinatie een veelvoud kost maar daat heb ik de afgelopen jaren al voor gezorgd, en. Ben op dat gebied dan ook redelijk gesteld, en tevreden. Alleen op het gebied van mijn koptelefoon wil ik nog iets, en vandaar dat ik de beats overweeg, om de eerder aangegeven punten. En dat hij niet vlak is was ik ook al van op de hoogte.

Maar tsjaa over smaak valt niet te twisten, en het oog wilt voor de 95% dat ik geen gebruik maak van de koptelefoon ook wat toch.

Maar ik ga zeker de review lezen, en uiteraard, veel belangrijker, uitgebreid luisteren en vergelijken, maar het viel mij bij een korte luistersessie niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

djflue schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:56:
Ik weet wel degelijk wat daarmee valt te bereiken, maar zoals ik al begon is dat niet de essentie van de aankoop, en ik ben mij ervan bewust dat een versterker/speaker combinatie een veelvoud kost maar daat heb ik de afgelopen jaren al voor gezorgd, en. Ben op dat gebied dan ook redelijk gesteld, en tevreden. Alleen op het gebied van mijn koptelefoon wil ik nog iets, en vandaar dat ik de beats overweeg, om de eerder aangegeven punten. En dat hij niet vlak is was ik ook al van op de hoogte.

Maar tsjaa over smaak valt niet te twisten, en het oog wilt voor de 95% dat ik geen gebruik maak van de koptelefoon ook wat toch.

Maar ik ga zeker de review lezen, en uiteraard, veel belangrijker, uitgebreid luisteren en vergelijken, maar het viel mij bij een korte luistersessie niet tegen
Je bedankt wel voor adviezen maar je wuift ze allemaal weg. Je komt er toch elke keer op terug dat je bij die Beats blijft.

Dan komt dit topic op mij over als niets meer dan een patstopic van iemand die kan zeggen "ik ga straks een Beats koptelefoon kopen!!!!1111oneoneone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 18:43
3XPER7 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:02:
[...]Dan komt dit topic op mij over als niets meer dan een patstopic van iemand die kan zeggen "ik ga straks een Beats koptelefoon kopen!!!!1111oneoneone"
Terwijl het juist cooler is om te "patsen" met een beyerdynamic of zo, TEGEN DE STROOM IN, omdat het gewoon beter klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
3XPER7 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:02:
[...]

Je bedankt wel voor adviezen maar je wuift ze allemaal weg. Je komt er toch elke keer op terug dat je bij die Beats blijft.

Dan komt dit topic op mij over als niets meer dan een patstopic van iemand die kan zeggen "ik ga straks een Beats koptelefoon kopen!!!!1111oneoneone"
In zijn startpost is het duidelijk dat hij het verschil wil weten tussen 2 verschillende Beats koptelefoons. Hij vraagt niet of er nog alternatieven zijn. Ik kan begrijpen dat het dan vervelend is als mensen zijn vraag niet beantwoorden en met alternatieven aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:07:
[...]
Terwijl het juist cooler is om te "patsen" met een beyerdynamic of zo, TEGEN DE STROOM IN, omdat het gewoon beter klinkt.
Preciess! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik weet niet of je nu uit mijn bericht heb uitgemaakt dat ik vind dat het bovengemiddelde geluid hebt, maar dat is absoluut niet wat ik bedoel. Met "status" bedoel ik "hoe stoer je er mee bent bij je vrienden als je er één hebt". Ik heb nou expres niets gezegd over wat ik persoonlijk van z'n geluid en uiterlijk vind, want... dat kun je nu zelf wel bedenken... :P

Dus maw: Deze koptelefoon moet je niet kopen voor z'n geluid, maar om z'n uiterlijk en omdat je er indruk mee wilt maken bij jouw vrienden.
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:07:
[...]
Terwijl het juist cooler is om te "patsen" met een beyerdynami
c of zo, TEGEN DE STROOM IN, omdat het gewoon beter klinkt.
Nee, tegen de stroom in gaan doe je natuurlijk zo... :+

[ Voor 23% gewijzigd door ElektroNeko op 14-10-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djflue
Ik weet niet wat ik hier wijzer van moet worden, ik zou sowieso alleen alternatieven overwegen met een verwisselbaar kabeltje, en een uiterlijk wat mij aan staat, dit heb ik volgens mij duidelijk gemaakt.
Verder heb ik de koptelefoon kort beluisterd en het beviel mij wel, maar uitgebreid luisteren moet nog gebeuren.
Wat dat stoer doen met een koptelefoon betreft, tsjaa dat kan ik alleen maar kinderachtig vinden, en dat wordt ook erg lastig wanneer ik niet van plan ben ermee over straat te gaan, dit doe ik namelijk alleen met in ear koptelefoons.
Maar als jullie zo graag willen verder discussieren over hoe dom het eigenlijk is om een beats koptelefoon te kopen houd ik jullie niet tegen, alleen vraag ik mij af hoe veel dit toe voegt aan dit forum.
Ik heb in ieder geval antwoord op mijn vragen en daarom bedank ik hiervoor, en ik kan nu in ieder geval op dit gebied met alle informatie die ik wil hebben de overweging maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:31

GaMeOvEr

Is een hork.

Als je er niet mee over straat loopt kan ik me echt niet voorstellen dat het uiterlijk van een koptelefoon zo boeiend is. :P

Ik bedoel, ik koop zo'n ding voor de geluidskwaliteit, daarna het comfort. Dat het dan misschien niet de mooiste is maar wel goed klinkt en heerlijk zit, dan vind ik het prima. Als ik hem buiten zou gebruiken is het wat anders, dan wil je niet met een of ander gedrocht rondlopen, dat snap ik dan ook wel weer.

En goed klinkende koptelefoons met verwisselbare snoeren zijn er plenty, van Sennheiser, AKG, Beyerdynamic, etc, etc.

Waarschijnlijk omdat er geen modehype label aan zit van een overpriced merk heb je dan voor veel minder geld een beter klinkende koptelefoon.

Voor het geld van dat ding heb je tenslotte ook een Sennheiser HD650, ik betwijfel dat die Beats Pro beter klinkt. (Behalve als het ernstige gekleurde geluidsbeeld je aanspreekt natuurlijk)

[ Voor 13% gewijzigd door GaMeOvEr op 14-10-2011 17:54 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

je kan zeggen wat je wil, maar zo'n Beats ziet er wel erg gelikt uit en ik kan me prima voorstellen dat dat een belangrijke reden is. Net als bij kabels / versterkers en Apple apparatuur. Zeker als het geluid gehoord is en beviel, wie zijn wij dan om daar vraagtekens bij te blijven zetten?

Belangrijkste reden dat ik mijn huidige hoofdtelefoon (ESW10) heb gekocht is ook dat deze er ontzettend mooi uitziet, en een speciale uitgave was. Dat de klank dan ook nog erg prettig is is een erg mooie bijkomstigheid.

-
goed, een HD650 systeem had ik toen al en die was vooral voor onderweg maar heeft ondertussen wel alle andere high-end overleefd.

[ Voor 11% gewijzigd door mr.paaJ op 14-10-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het is duidelijk dat je de koptelefoon niet voor het geluid koopt maar voor het uiterlijk. Maar kan je dan niet beter een neppert kopen? Dan houd je nog een paar honderd euro over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TBTL schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:30:
Het is duidelijk dat je de koptelefoon niet voor het geluid koopt maar voor het uiterlijk. Maar kan je dan niet beter een neppert kopen? Dan houd je nog een paar honderd euro over.
Een neppert is geen alternatief. Het verschaft hen geen "status". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Is het met TS eens. Er zijn altijd betere alternatieven, maar sommige producten hebben een aantrekkingskracht waardoor je compromissen gaat stellen. Soms is dat bouwkwaliteit en uiterlijk. Soms is het ook gewoon het merk of de gedachte er achter. Net zoiets als kleding. Als iedereen kleren ging kopen vanuit een praktisch oogpunt. Dan liep iedereen in een trainingspak en op sandalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

sjer schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:55:
Is het met TS eens. Er zijn altijd betere alternatieven, maar sommige producten hebben een aantrekkingskracht waardoor je compromissen gaat stellen. Soms is dat bouwkwaliteit en uiterlijk. Soms is het ook gewoon het merk of de gedachte er achter. Net zoiets als kleding. Als iedereen kleren ging kopen vanuit een praktisch oogpunt. Dan liep iedereen in een trainingspak en op sandalen.
En wat heb je aan deze punten als je hem alleen 's avonds thuis gaat dragen 8)7 ...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Oh, het is niet zo dat ik niet ontvankelijk ben voor looks hoor. Maar primair koop ik een bepaald product voor een bepaald doel. Een koptelefoon koop ik dus primair voor goed geluid. Als hij er dan mooi uitziet, is dat natuurlijk winst. Als er een koptelefoon is die amper slechter is dan de andere maar 3x mooier en ze vallen in hetzelfde budget, zou ik ook geneigd zijn voor de mooiere te gaan. Het is echter een ander verhaal als het gaat om een "lelijke" goed klinkende comfortabele koptelefoon van 200 euro, of een "mooie" minder klinkende voor 400 euro.

Maar geluidskwaliteit is natuurlijk zwaar subjectief, er zijn tenslotte ook mensen die nog steeds overpriced Bose spul kopen en dat ook lekker vinden klinken. ;)

Overigens vind ik het vergelijk met kleding niet opgaan, kleding wordt veel meer gebruikt om een bepaalde look te hebben, of iets uit te drukken etc. Een koptelefoon valt wat mij betreft daar niet onder, zeker niet als je hem alleen binnen gebruikt. ;) Thuis hang ik 's avonds binnen ook wel eens in oud t-shirt en een joggingbroek, daar ga ik ook niet mee de deur uit, dan trek ik wel wat netters aan. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door GaMeOvEr op 14-10-2011 22:17 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Wat heb je aan mooie meubels of sieraden? Ik ben geen voorstander van de Beats, maar als iemand weet wat hij koopt (prijs/geluidskwaliteit) moet dat kunnen.

Andere uiterste is een tweedehands Stax systeem, kun je voor hetzelfde geld ook wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

mr.paaJ schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:17:
Wat heb je aan mooie meubels of sieraden? Ik ben geen voorstander van de Beats, maar als iemand weet wat hij koopt (prijs/geluidskwaliteit) moet dat kunnen.

Andere uiterste is een tweedehands Stax systeem, kun je voor hetzelfde geld ook wel vinden.
Tja. Ik ben nogal nuchter en kijk vooral naar de functionaliteit. :) Mooie meubels zijn prima, maar ze moeten niet 4x duurder zijn dan een basic iets wat ook voldoet, (voldoen is: afmetingen, degelijkheid, etc) dan geef ik er inderdaad ook die meerprijs niet aan uit. ;) Alsnog vind ik meubels ook weer anders, daar creëer je inrichting mee, een koptelefoon. Uh. Tja. Die zit op je hoofd. :P

Maar goed, de TS moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik vond alleen het criteria uiterlijk een beetje vreemd voor iets wat alleen binnen gebruikt wordt en omdat mijn eigen criteria dan heel anders liggen, maar goed, zoveel mensen zoveel wensen, etc. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door GaMeOvEr op 14-10-2011 22:21 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 21:16

Sorcerer8472

Mens sana?

Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

Een korte quote uit een review van de "Beats by Dr. Dre"
Ik zie een ander grafiekje bij frequentierespons bij dat artikel:
Afbeeldingslocatie: http://content.reviewed.com/products/2830/specs/5331/freq.gif
Ontzettende dip in het midden (in 1 channel bijna 10 dB verschil??)... kakt ook ontzettend in na 15 kHz. Leuk om naar pop e.d. te luisteren, maar voor klassiek, jazz etc. wil je juist een goede respons tot aan de 20 :)

Valt me sowieso zwaar tegen hoe slecht veel koptelefoons (t.o.v. speakers) presteren als ik die grafiekjes bekijk :X Kende deze site nog niet en ben op zich wel op zoek, thx voor de tip iig :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 20:50

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Leuk hé P
Dan zie je vooral hoe slecht sommige koptelefoons wel niet 'meten' :)
Meten is natuurlijk wel een heleboel, maar luisteren is og altijd ook erg belangrijk, maar deze metingen geven wel een heleboel info :)
Pagina: 1