Ik wil graag chatten voor saldo-info met de ABN AMRO buddy. Nu kan ik dit al wel via de chatfunctie in de browser, maar op een of andere manier werkt het niet met Live Messenger. (bij 2 pc's) Ik heb al opnieuw de chatbot toegevoegd etc, maar alsnog geeft messenger mij alleen de optie om een mail te sturen of m toe te voegen als vriend..
Je hebt het aanmelden ook voltooid? Zie http://www.abnamro.nl/nl/...nger_saldo/aanmelden.html
Ja had ik toen ook meerdere keren gedaan, maar ik heb zonet het hele gebeuren weer opnieuw gedaan (aanmelden met code, buddy verwijderen en toevoegen msn) en toen deed ie het opeens! bedankt voor de comment;)
Vanaf de volgende dag deed hij het niet meer, en ik heb m erna ook niet meer aan de praat gekregen... weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik kan wel met de buddy chatten zodra het chatvenster is geopend, maar ik zonder dit venster open te hebben geen chat beginnen.
Ik kan wel met de buddy chatten zodra het chatvenster is geopend, maar ik zonder dit venster open te hebben geen chat beginnen.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 12:26 ]
Ja, daar komt niet echt een nuttig antwoord uit, nu al twee keer over een standaard-antwoord ontvangen..:
Hartelijk dank voor uw vraag over ABN AMRO Buddy.
Voor een oplossing van het probleem verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. De helpdesk van ABN AMRO Internet Bankieren is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 24.00 uur op 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland is deze afdeling te bereiken op telefoonnummer +31 - 10 - 24 11 720.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
R. Schets
ps. bellen had ook niet veel zin...
Hartelijk dank voor uw vraag over ABN AMRO Buddy.
Voor een oplossing van het probleem verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. De helpdesk van ABN AMRO Internet Bankieren is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 24.00 uur op 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland is deze afdeling te bereiken op telefoonnummer +31 - 10 - 24 11 720.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
R. Schets
ps. bellen had ook niet veel zin...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 11:28 ]
Tsja..
wij hebben de bot niet geschreven en kunnen aan de hand van deze klachten niet achterhalen wat het probleem is. Ik denk toch echt dat je bij ABN ambro moet zijn
wij hebben de bot niet geschreven en kunnen aan de hand van deze klachten niet achterhalen wat het probleem is. Ik denk toch echt dat je bij ABN ambro moet zijn
Probeer Live Messenger eens opnieuw te installen vanaf http://explore.live.com
Of de map Contacts verwijderen in je AppData-map (ergens).
Of de map Contacts verwijderen in je AppData-map (ergens).
Pagina: 1