Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IE9 verwijderd, geen IE8 terug?

Pagina: 1
Acties:

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
Ik heb Internet Explorer 9 verwijderd via het configuratie scherm - programma's en onderdelen & vervolgens Geinstalleerde updates weergeven, hier Windows Internet Explorer 9 verwijderd, opnieuw gestart en vervolgens heb ik geen IE8 meer.

Zowel program files als program files (X86) \internet explorer zijn leeg. Volgens bronnen op internet hoor je 8 automatisch terug te krijgen..

De setup van IE8 voor XP & Vista 64bits werkt niet, bij het starten van de setup komt de melding, IE8 wordt niet op dit OS ondersteund..

Systeemherstel heb ik (helaas) uitgeschakeld, dus kan niet terugvallen op voorgaande punten.

Gaat om Windows 7 - 64bits.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58

Desktop | Server | Laptop

• rscheper
Volgend probleem is dat ik bij Windows Onderdelen geen Internet Explorer heb staan.

een nieuwe setup van IE9 werkt ook niet, dan wordt er aan gegeven dat de setup niet voltooid is.. (zonder foutmelding/code).

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Maar je hebt het systeem al wel een keer opnieuw opgestart?

ik had inderdaad niet echt goed gelezen!

[ Voor 35% gewijzigd door Rupie op 13-10-2011 07:28 ]

Desktop | Server | Laptop

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10
Rupie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:29:
Maar je hebt het systeem al wel een keer opnieuw opgestart?
Hij geeft aan dat ie dat al heeft gedaan.

En dan zelf ook niet kunnen lezen...

En als je nou eens terug gaat via een herstel punt en dan de setup van IE8 probeert als IE9 er al op staat.

[ Voor 7% gewijzigd door SgtElPotato op 12-10-2011 21:07 ]

Zucht...

Verwijderd

rscheper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:
Ik heb Internet Explorer 9 verwijderd via het configuratie scherm - programma's en onderdelen & vervolgens Geinstalleerde updates weergeven, hier Windows Internet Explorer 9 verwijderd, opnieuw gestart en vervolgens heb ik geen IE8 meer.

Zowel program files als program files (X86) \internet explorer zijn leeg. Volgens bronnen op internet hoor je 8 automatisch terug te krijgen..

De setup van IE8 voor XP & Vista 64bits werkt niet, bij het starten van de setup komt de melding, IE8 wordt niet op dit OS ondersteund..

Systeemherstel heb ik (helaas) uitgeschakeld, dus kan niet terugvallen op voorgaande punten.

Gaat om Windows 7 - 64bits.
SgtElPotato schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

Hij geeft aan dat ie dat al heeft gedaan.

En als je nou eens terug gaat via een herstel punt en dan de setup van IE8 probeert als IE9 er al op staat.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

rscheper schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:47:
een nieuwe setup van IE9 werkt ook niet, dan wordt er aan gegeven dat de setup niet voltooid is.. (zonder foutmelding/code).
Dit soort meldingen worden vaak getoond als de vorige uninstall van een MS product toch niet helemaal goed is afgrond. Wellicht was het toch wel slim om even een herstelpunt te maken ofzoiets voor je met een behoorlijk kritieke OS wijziging (zoals het downgraden van Internet Explorer) aan de slag bent gegaan.

Hoe het nu verder moet? Geen idee. Als Internet Explorer 8 niet in je Windows features staat en Internet Explorer 9 meld dat er iets mis is gegaan tijdens de install/uninstall procedure, dus als je min of meer in een limbo situatie zit dan moet je helaas toch echt denken aan een herinstallatie van Windows...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Of ie gewoon niet gebruiken!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54

mendel129

Radioactivator

Bringer of heat, food and silence!

Verwijderd

Hier gaat zijn vraag niet over; hij heeft gewoon een probleem met de installer!

• rscheper
Helaas, ik heb een schone installatie van W7 gedaan, zonder uiteindelijk IE9 te installeren, IE8 kan ik wel mee leven.

Ik kon bar weinig vinden over dit issue via Google, gelukkig is een W7 installatie op een SSD snel gedaan :)

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ja, maar als je IE 8 behoudt aan de update's niet veder. Dacht ik te weten.

Johann Sebastian Bach

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:21
Nivida_intel schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:12:
Ja, maar als je IE 8 behoudt aan de update's niet veder. Dacht ik te weten.
Dat klinkt echt als grote bullshit. Als je IE 8 gebruikt zal je gewoon de updates krijgen die bij IE 8 behoren.
De update naar IE 9 zal er wel tussen staan, maar dat is gewoon een kwestie van even 'afvinken'.

Voor de rest zal Windows 7 gewoon netjes alle updates ontvangen ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Je kunt bij windows onderdelen in het configuratiescherm gewoon weer een explorer downloaden.

• rscheper
Bartjezz schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:28:
Je kunt bij windows onderdelen in het configuratiescherm gewoon weer een explorer downloaden.
En nu dus niet, anders had ik dat uiteraard allang gedaan, IE staat er niet tussen.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Diagnose and fix program installing and uninstalling problems automatically

Gooi deze er eens overheen. Misschien helpt het IE9 goed te verwijderen en kan je het schoon opnieuw proberen. Het heeft me net nog geholpen met een corrupte Silverlight installatie :)
Pagina: 1