Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:39
Het toetsenbord van mijn Samsung R720-FS05NL is laatst gesneuveld. Hij is vochtig geworden en nu pakt hij verschillende knoppen niet meer enzo, hij doet gewoon weird. Ik heb verder ook geen garantie meer ofzo. Is het mogelijk het toetsenbord (zelf) te vervangen? Zoja waar en wat voor toetsenbord moet ik kopen?

Mvg,
Ed

• SATANJr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 07:11
Natuurlijk is dit mogelijk, maar je hebt wel de nodige kunsten aan soldeer werk nodig als er geen connector op het bandkabeltje zit.

Probeer eerst maar eens een toetsenbord zoals die aan te komen, de truuk is om chinese websites af te gaan.

Kijk dan eens verder of je het aandurft, opzich valt het mee maar je moet gewoon kalm blijven.

Zoek ook even een dissasemble guide op inet op, dat helpt enorm, je weet wat je kunt verwachten dan.

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-11 15:54
Bij bijvoorbeeld ReplaceDirect zou je kunnen kijken voor een nieuw toetsenbord. Hoef je alleen nog even uit te zoek hoe de installatie moet. Eventueel kan je dat ook door hen laten doen.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:32
Of op eBay

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Je hoeft niet te solderen hoor. Als je een compleet toetsenbord koopt, hoef je waarschijnlijk maar een lijstje op je laptop los te trekken, 10 schroefjes los te draaien en een flatcable los te trekken.
Ik heb wel vaker een toetsenbord vervangen, kostte tussen de 20 en 40 euro dacht ik...