Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1101HA Accu werkt niet meer na Security Scan Schiphol

Pagina: 1
Acties:

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Ik heb sinds kort een raar probleem.
Mijn 1101ha werkt niet meer op de accu sinds deze door de security scan op schiphol is geweest. De avond voor vertrek heb ik hem nog gebruikt en in de vliegtuig werkte hij al niet. Eenmaal aangekomen en aangesloten op de netvoeding werkte hij wel weer. Waarbij het batterij icoontje aangaf dat de batterij voor 45% opgeladen is. Deze bleef echter ook op 45%...zelfs na 2 uur opladen + batterij eruit halen etc.

Ik had de accu niet uit mijn laptop gehaald voordat deze door de security scan ging, maar hij stond wel uit...

iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Volgens google kan het niet door de scan komen...maar ja.

Verwijderd

Het kan eigenlijk niet, maar je weet maar nooit.
Het kan natuurlijk ook toeval zijn, of dat de laptop ergens tegenaan gestoten is.

De laptop stond niet helemaal uit. Maar in de accu zit waarschijnlijk elektronica, en in je laptop zit ook elektronica die onder spanning staat (ook als hij uit is). Het is mogelijk dat door een spanningspiek er iets stuk gegaan is.

Het beste is om de accu te verwisselen met een andere accu, dan weet je of het de accu is, of de laptop.
Als je geluk hebt, dan helpt het misschien om de accu los te koppelen, een paar minuten te wachten, en weer aan te koppelen.

• Kaguya
Dat laatste heb ik helaas al geprobeerd. Verder ken ik jammer genoeg niemand met een EEE pc...ze zijn allemaal overgestapt op een tablet.

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 14:11
Ik heb een eee, maar niet bij me. Als je in de buurt woont kunnen we wat regelen

There is no place like 127.0.0.1

• Kaguya
TheMe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:31:
Ik heb een eee, maar niet bij me. Als je in de buurt woont kunnen we wat regelen
Amersfoort?