Toon posts:

[ps2] fifa 12 tips aub

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen om een wedstrijd te winnen :-(

ik speel op ps2 op niveau semi-pro (lijkt mij niet heel zwaar, maar heb na 6 wedstrijden 2 keer gescoord en belachelijk veel tegen).

Ik heb wat simpele tips nodig om te kunnen scoren en minder tegen te krijgen.

- Verdediging: ik probeer de tegenstander meestal af te stoppen met de rode ronde knop (schietknop) of een sliding tackle.
vaak lopen ze me er echter zo doorheen en staan ze oog in oog met de keeper en is het vaak een goal (moet ik de keeper overigens in zo'n situatie zelf bedienen?)

- aanval, vaak krijg ik de bal halverwege de helft van de tegenstander, bv mijn middenvelder en staan alle spitsen erachter wat te kijken, ipv dat ze naar voren lopen zodat ik ze een pass kan geven, dit probleem had ik ook al bij fifa 11 en de vorige versies.

Ik speel met Roda JC in de nederlandse competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Player1S

Probably out in the dark

terug zetten naar amateur.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je keeper kan je ( even over een ps2 , 3 controller gesproken ) uit laten komen door op het DRIEHOEKJE te drukken( en ingedrukt houden ), als de tegenpartij naar je mening te dichtbij komt.
Ik zou ook idd aanbevelen zoals mijn buurman hierboven om de moeilijkheidsgraad terug te schroeven.
FiFa 12 is geen FiFa 9 of 10 meer, dit is heel wat pittiger...

suc6

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pffff, dan ben ik wel heel slecht he..... maja speel natuurlijk wel met roda, dus wat dat betreft wel realistisch haha

wat ik wel vreemd vind is dat utrecht 1 staat, heerenveen 2 nec 3 ajax 12de en psv 15de na 7 wedstrijden ....

niet echt realistisch zeg maar

maar hebben jullie geen idee hoe ik die spitsen naar voren kan sturen, is echt irritant als ik nu de bal heb als middenvelder dat de spitsen stil blijven staan op 1 lijn of zelfs achter de middenvelder

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ik zo 1 2 3 ook niet weten, ik speel altijd met een speler naar voren , speel dan nog paar keer over , en dan heb ik de meeste ( degene waarmee ik wil scoren ) meestal wel vooraan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Waarom niet op amateur beginnen, het gevoel (opnieuw) krijgen, en dán pas opschalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Bastiaan, wellicht idd een goed idee.

ik ben alleen niet zo van de 3 4 knoppen tegelijk inhouden om een speler te kunnen passeren. Ben ik niet zo handig in.
Vandaar mijn vraag voor wat simpele tricks, die wel efficient zijn.

Wat ik nu voornamelijk doe is de R joystick, dan krijg je een kapeffect. en ik ben de 1 2 aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Je spitsen zullen nooit diep gaan, 1 van de jaren lange irritaties bij fifa. Vrij achterlijke teamgenoten. Fifa draait om de actie met een individuele speler. Krijg dat onder de knie.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het maar een raar spel tot nu toe, totaal onrealistische prestaties van teams.
18 wedstrijden gespeeld.... ajax staat 16de en psv 17de....

Waar slaat dat op? Is dat op andere platforms ook?

Heb eens bij de team punten gekeken, ze scoren op zich wel aardig alleen hun chemistry is veel lager dan bv excelsior. Ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Misschien dat PES een beter spel is voor je :) Niet om hier een discussie te starten, maar ik heb PES t/m 2010 op de PS2 gespeeld en heb altijd genoten. Lekker snel spelen, mooie (diepte)passjes geven. Draait ook meer om het gehele team ipv één speler.

Dat "onrealistische" van betere teams die onderaan staan bij competities heb je bij elk spel, dus ook bij PES. Maar probeer boven alles eerst eens een lagere moeilijkheidsgraad, èn speel met een beter team. Ik heb voetbalspellen ook maar leren spelen door te beginnen met topteams (Barça, ManU, Twente ;) ), om vervolgens de uitdaging te zoeken door met iets minder goeie teams te spelen (Atletico Madrid, AS Roma, Roda). Bij een team als Barça zijn alle facetten goed, maar destijds moest je met Atletico het 4-4-2 systeem goed onder de knie krijgen en 2 spitsen spelen. Zo dwing je jezelf op alle manieren te spelen die teams te bieden hebben.
Pagina: 1