Toon posts:

geforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een problleem met mijn geforce2 (hercules geforce2 gts 32mb) bij spelletjes loopt hij steeds vast en bij het opstarten van de computer krijg ik rare tekens in het beeld dit had ik niet toen ik een andere videokaart had. ik heb de nieuwste drivers
:?:?:?:?:?

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54

DataCopy

Dum vita est spes est

Heb je hem net nieuw? Of heb je iets veranderd in je systeem? Kzie maar weinig info.....

Misschien helpt een nieuwe BIOS-upgrade wel?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Verwijderd

kijk eens of je in je bios "fastwrites" uit kan zetten...

als je en award bios heb, zit ie onder advanced options..

mzzlz
;)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:27

Garrett

Watercooler

Hmm inderdaad erg klote ja.
Zelf heb ik een proggie gedownload om je Side Band Addressing aan te kunnen zetten in Windows, het heet ZTAGPTool.exe, en ik denk nou ff in de bios fastwrites enablen, kijken of dat in combinatie met SBA nog wat snelheidswinst oplevert...

Ik rebooten, goh allemaal rare pixeltjes en shit.... en ja hoor, in de bios wederom fastwrites DISABLEN en weg probleem :)

maar SBA enabled levert bij mij geen enkele snelheidswinst op... (dat proggie werkt WEL want WCPUID geeft aan dat SBA enabled is)

Maar goed... ik denk dat Cyberia gelijk heeft en dat de oorzaak dus FastWrites zijn: disablen die zooi!

I love watercooling

Verwijderd

He gasten,

ik heb hetzelfde probleem met mijn geforce, computer loopt regelmatig vast en ook vreemde tekens op plaatsen waar die zeker niet thuis horen. Ik heb gekenen in de bios maar ik kan geen optie vinden als fastwrites en ik weet dus ook niet wat ik nu zou moeten aanpassen. Iemand suggesties?