Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Icons Windows Verkenner worden niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

een jaar terug heb ik een beetje geexperimenteerd met een MAC OSX uiterlijk, hierbij heb ik met Tuneup de iconen veranderd. Maar nu is het zo dat er een bug zit bij sommige mappen. Ik heb hieronder een screenshot geplaatst van zo'n dergelijke map. Het is compleet willekeurig welke map dit wel heeft en welke niet naar mijn inziens dan. Moet ik iets in het register aanpassen of iets? Ik heb al de originele imageres.dll opnieuw erin gezet van een andere PC en via Tuneup cache herstellen mocht ook niet baten. Ook heb ik de iconcache.db verwijderd maar ook dit wilt niet lukken.
Tenzij ik elke map de icoon ga veranderen maar dit is not-done omdat ik niet weet welke mappen dit wel en niet hebben en omdat het er veel te veel zijn.

Iemand enig idee hoe ik dit weer goed krijg?

Groeten

http://img818.imageshack.us/img818/5029/mapdw.jpg

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:18
Alhoewel het plaatje eigenlijk te klein is, denk ik dat de enigste oplossing is om je computer te herinstalleren. Dit soort alternatieve uiterlijken willen namelijk nogal eens wat systeembestanden vernachelen.

Verwijderd

Topicstarter
En er is echt geen andere manier? Want het kost nogal wat tijd om je pc opnieuw te installeren

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:04:
En er is echt geen andere manier? Want het kost nogal wat tijd om je pc opnieuw te installeren
Wellicht dat je hier iets aan heb:
http://www.sevenforums.co...-default-folder-icon.html

[ Tesla MIG MYP ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks naar enigzins gekut in het register is het gelukt!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:24:
Thanks naar enigzins gekut in het register is het gelukt!
Mooi :) Kan dus een slotje op.

[ Tesla MIG MYP ]

Pagina: 1