Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding kabel en adapter voor HP Photosmart C4180

Pagina: 1
Acties:

• Tradios
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-06-2023
Hallo,

Ik heb van iemand een tweedehands HP printer gekregen, namelijk de HP Photosmart C4180 All-in-one, maar de kabels ontbreken.

Nou is een usb kabel natuurlijk niet zo moeilijk te vinden, maar de kabel die nodig is voor de voeding kan ik niet vinden. Hier een foto:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/24m7sdv.jpg

Het gaat dus om dat 3-pins ding. Iemand enig idee waar ik die kan krijgen?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 20:19
eigen initiatief wordt hier erg gewaardeerd..........

http://www.replacedirect....adapter-hp-0950-4466.html

maar ebay is wrs goedkoper.

google: adapter HP Photosmart C4180

helpt je verder..............

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Tradios
Bedankt voor de reacties. Ik had zelf al gegoogled en de op de HP site gezocht. Kon niks vinden... hoef je niet gelijk te roepen dat ik geen eigen initiatief toon

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:08
Tip voor de volgende keer bij het maken van een topic, geef aan wat je zelf al gedaan hebt. Dat scheelt bovenstaande opmerkingen.

Op ebay en die andere link zijn wellicht de beste opties voor je.
Je zou nog contact op kunnen nemen met HP of ze die kabel kunnen leveren, maar trek dan je buidel maar open. Het lijkt me dat het voor HP redelijk standaard kabels zijn want mijn 2575C heeft ook diezelfde kabel.

Succes.

• Tradios
Arunia schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:49:
Tip voor de volgende keer bij het maken van een topic, geef aan wat je zelf al gedaan hebt. Dat scheelt bovenstaande opmerkingen.

Op ebay en die andere link zijn wellicht de beste opties voor je.
Je zou nog contact op kunnen nemen met HP of ze die kabel kunnen leveren, maar trek dan je buidel maar open. Het lijkt me dat het voor HP redelijk standaard kabels zijn want mijn 2575C heeft ook diezelfde kabel.

Succes.
Bedankt voor de hulp. Ik had al vermeld dat ik de kabel niet kon vinden, maar ik zal er de volgende keer ook bij zetten waar ik gezocht heb. Ik denk dat ik er eentje van ebay haal.

Nogmaals bedankt!
Pagina: 1