Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 17:07

Wish

ingwell

Topicstarter
First of all: ik ben nieuw in Android land, dus please be gentle.

Vandaag heb ik deze tablet binnen gekregen: http://www.ceavis.com/product/n100c/

Helemaal blij het ding opgestart, loopt als een tiet. Dan maar even mijn favoriete apps installeren via de marketplace. En meteen loop ik daar tegen problemen aan. Bij bijna alle apps die ik via de Market installeer, krijg ik de volgende melding:
"error processing purchase"

Het maffe is, dat ik ook een betaalde app heb gepakt, die wel werd geïnstalleerd (na het overleggen van mijn cc-gegevens. De score tot nog toe is:
[Betaald]:
- Wordfeud - geïnstalleerd

[Gratis]
- Shazaam - foutmelding
- Angrybirds - foutmelding
- GoogleMaps - geen foutmelding

Dan maar naar de Marketplace via de browser. Als ik daar wat probeer te installeren (gratis), dan valt me de volgende melding op:
Er zijn geen Android-telefoons gekoppeld aan dit account. Meld u aan met een ander account
Terwijl ik wel met hetzelfde google-account ben aangelogd als waarmee ik de market(app) benader. Voor de goede orde: ik heb maar 1 google-account. Kijk ik bij de help van missing devices on Android Market website zie ik daar geen oplossing voor het probleem.

Gelukkig is er ook nog Google, waar ik het volgende o.a. vind:
Een linkje met daarin een oplossingsrichting door het clearen van de cache. Dat heb ik nu 2x doorlopen, maar zonder soelaas.

Natuurlijk vermoed ik dat het met de melding te maken heeft zoals weergegeven in de bovenstaande quote... maar hoe los ik dat op?

Het tablet loopt overigens op Vegacomb 3.2 en dan de 9n build (volgens mij de laatste). Dan vind ik ook dit bericht van een known bug niet echt opbeurend....

Ben benieuwd naar jullie suggesties!

No drama

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Waarschijnlijk is je market verouderd. Dowload versie 3.1.5 van de market, die zou het moeten doen.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Wish

Wish

ingwell

Topicstarter
Thanks , heb idd een oude versie staan. Kan m alleen nog niet downloaden omdat ik geen sd kaart heb. Die haal ik morgen even en dan kijk ik even verder

No drama

• Wish

Wish

ingwell

Topicstarter
Ralph Smeets schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:32:
Waarschijnlijk is je market verouderd. Dowload versie 3.1.5 van de market, die zou het moeten doen.
Dat was het inderdaad - thanks!

No drama