videokaart kopen voor HP DC7800

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

• gheilbaerd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-01 11:20
Hallo

Een kameraad van me wil een pc upgraden om redelijk games te kunnen spelen. Het hoeft niet top-notch grafische kwaliteit te zijn (speelt bijv. ook geen FPS). Denk vooral aan RTS games (Empire Total War etc.)

Echter kan ik zelf geen keuze maken en ben vooral benieuwd welke kaarten jullie zouden kiezen.
Eisen, zie onderstaand voor belangrijkste systeemdetails. Beperkte voeding en low-profile slots maken het iets moeilijker. Budget van €0 tot €150,
(voorkeurswinkels, Azerty, Salland)

HP Compaq dc7800 Small Form Factor
Intel® Core™2 Duo E8200 processor (2.66 GHz, 6 MB L2 cache, 1333 MHz FSB)
240W power supply ; active PFC; 240W 80% efficient power supply ; active PFC
4 Mem slots, wil het oude geheugen niet gebruiken maar 2 nieuwe reepjes 2x2gb plaatsen
1 low-profile PCIe x16

Hoor graag jullie suggesties voor;
* nieuwe videokaart
* welke 2 reepjes geheugen

Bedankt,
Peter
Afbeeldingslocatie: http://h10003.www1.hp.com/digmedialib/prodimg/lowres/c01112096.jpg

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
Wat heb je zelf al gevonden? Pricewatch met juist ingestelde filters al geprobeerd?

Dergelijke topics worden namelijk niet echt gewaardeerd, bij een vraag van iemand behoort ook een minimale eigen inzet. "Ik kan geen keuze maken"... is niet echt inzet. Waartussen kan je geen keuze maken?

Zoveel low-profile game-kaarten zijn er ook weer niet.

En overigens low-profile gaat over de hoogte van de kaart... ik ken die kastjes en daarbij ga je in de lengte/diepte ook problemen krijgen. In die kastjes passen echt maar hele kleine kaartjes... dat is al een stukje eigen inzet, het opmeten van de beschikbare ruimte etc.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit soort vragen zijn uitsluitend toegestaan in [BBG aanschaf] Videokaarten

Dit topic is gesloten.