Een computercursus om onze geliefde overheid op te voeden.

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoeldex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07-2023
Hoi,

Na al die nare berichtgeving van de afgelopen jaren, zit het me eigenlijk wel hoog. Er is een overheid die veel beslissingen neemt, en veel belastinggeld uitgeeft zonder dat zij daar de nodige expertise voor heeft.
Het lijkt mij een leuk/goed idee om een keer een dag naar de tweede kamer te gaan, en parlementsleden te gaan ondervragen over de hoed en de rand.

Het doel van dit plan is om ze te laten inzien dat ze eigenlijk veels te weinig van zaken weten, en daardoor terughoudender zouden moeten worden.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat dit geen wetenschap is en ook geen levensbeschouwing?

En daarnaast krijgen we dan weer iemand die overstuur is omdat parlementariers niet weten wat SQL injectie is? Hoeven ze ook niet te weten, ze moeten weten door wie ze zich moeten laten adviseren als ze die kennis nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoeldex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik dacht dat dit de beste plek was om dit te bespreken, de populaire tags verwezen daar ook naar -> politiek, paradigma, economie, tijd, maatschappij, humeur

Ik zeg niet dat parlementariers moeten weten wat sql injectie is. Maar niet minder relevant, Fred Teeven wil illegale bronnen gaan blokkeren, alsin "the piratebay" enz. Ze snappen blijkbaar nog niet dat het blokkeren niet werkt, er kan simpel omheen worden gewerkt. Ze willen ook nog niet begrijpen dat onze download cultuur voortkomt uit onvrede,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

neoeldex schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:58:
Ik zeg niet dat parlementariers moeten weten wat sql injectie is. Maar niet minder relevant, Fred Teeven wil illegale bronnen gaan blokkeren, alsin "the piratebay" enz. Ze snappen blijkbaar nog niet dat het blokkeren niet werkt, er kan simpel omheen worden gewerkt. Ze willen ook nog niet begrijpen dat onze download cultuur voortkomt uit onvrede,
"Dowload cultuur" komt voort uit vage/verouderde wetgevingen, gemakzucht, en een gebrek aan marktwerking, en algemene hollandse pinnigheid :)
Hoe en of dit moet veranderen is een momenteel vooral een ethische kwestie, die heeft weinig met techniek te maken.

Daarnaast wil Mr. Teeven de Juridische kant onder de loep nemen, maar ook dat heeft weinig met techniek te maken.

Blokkeren zal niet 100 werken, maar dat is geen reden om het dan maar helemaal niet te doen !
Daarnaast word het dan illegaal om dit te omzeilen, wat wel degelijk grote invloed zal hebben !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:35

Mx. Alba

hen/die/zij

Dit topic is wel interessant, maar is geen wetenschap en geen levensbeschouwing. De plaats hiervoor zou meer zijn in Stuffis Generalis, maar de topicstarter kan daar nog niet in. Vandaar een slotje.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.