Toon posts:

Iemand misschien enig idee?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben voor mijn site op zoek naar 'leuke' features. Ik denk bv. aan een wekelijks column, of aan een dr, love (soort mona weet raad).
Weet iemand waar je mensen kan vinden die goed zijn in dat soort dingen? Is daar een verzamelplek voor of zo :?

Verder zoek ik ook leuke E-cards. Het verzend/ontvangsysteem gaan we zelf ontwikkelen en koppelen aan onze database. Alleen willen we graag mooie/leuke/originele kaarten hebben en niet van die standaard duffe kaartjes. Helemaal top is bv. Hallmark, maar die staan nooit toe om hun kaarten te gebruiken (logisch uiteraard).
Weet iemand misschien een E-cardsite die wel aan dit soort samenwerkingen doet of zijn er wellicht mensen bereidt om E-cards te designen in ruil voor reclame of zo?
Uiteraard ga ik zelf ook kaarten designen, maar mijn fantasie reikt niet zo ver dat ik op Hallmark (of vergelijkbaar) niveau kom. En dan bedoel ik niet grafisch, maar qua inhoud van de kaarten.

Alle hulp is (zeer) welkom!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:40

DeFeCt

je wéét toch

GoGoGo :?

Flickr

Verwijderd

Over het algemeen wordt het een aardig duur grapje als je anderen voor jou wil laten schrijven. Misschien kan je iemand vinden die nog journalistiek studeert. Proffesionele tekstschrijvers vind je o.a. op de site: www.communicatie-online.nl
Maar het beste kan je gewoon eens goed rondvragen in je vriendenkring en dat geldt ook voor de e-cards.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, kan ik inderdaad wel inkomen. Ik ben ook meer op zoek naar iemand die het leuk vind om te doen en niet zozeer om er veel mee te verdienen. Ik zal inderdaad eens rondvragen binnen mijn vriendenkring. Professionele tekstschrijvers zijn er wel binnen het bedrijf waar ik werk, maar of die het wel willen doen of leuk vinden om te doen betwijfel ik :'(
Misschien moet ik maar een oproepje plaatsen op mijn site.. dat lijkt me ook wel een idee.

In ieder geval bedankt voor de tips! :)

Verwijderd

Gewoon eens vragen in je vriendenkring, of in de buurt van je werk. Daar kun je soms de meest fantastische mensen vandaan halen :)

Hangt er ook vanaf wat voor site het is, ik zou zelf bijv niet voor Tweakers kunnen schrijven omdat ik niet echt op de hoogte ben van nieuwe hardware.

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 20:17
Verwijderd schreef op 21 maart 2001 @ 11:13:
Helemaal top is bv. Hallmark, maar die staan nooit toe om hun kaarten te gebruiken (logisch uiteraard).
Ik denk niet dat je ergens gratis ecards gaat kunnen verkrijgen voor je site. Zoek mensen die het in hun vrije tijd maken. ALs je personen hebt gevonden die degelijke ecards kunnen maken moet je het me laten weten...

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 09:12
Kijk ff naar de datum aub.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-05 14:04

jurma

simply connecting...

omg waarom zo'n oud topic weer omhoog kicken slotje plz..

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

jurma schreef op 17 maart 2004 @ 16:51:
omg waarom zo'n oud topic weer omhoog kicken slotje plz..
ik qoute:
Slotje !!!
Dat wordt niet op prijs gesteld. Als je vind dat een topic overbodig is, meld dat dan in SM of via ICQ. We houden het graag gezellig, en als je in een topic om een slotje gaat roepen wek je alleen maar irritatie op. Niet alleen bij de topicstarter, maar ook bij de vaste bezoekers.
/me vraagt zich af waarom je replied als je niks toe te voegen hebt? De fout was al aangekaart wat het dus nutteloos maakt om dit te herhalen en verder voegt het niks toe...

lees het W&G beleid een keertje door als je van plan bent hier actief te gaan posten :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Nutteloze kick...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.