Welk script zoek ik?

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10 12:59
Als eerste weet ik niet of dit het juiste forum is, wil een mod anders zo vriendelijk zijn dit een schopje te geven? :P

Ik ben op zoek naar een PHP script om klanten bij te kunnen houden. Hierin moet onder andere aangegeven kunnen worden wat mijn bevindingen zijn, hoeveel uur ik ervoor gewerkt heb, wat ik heb gedaan, en wat ik denk nog te gaan doen, etc. Een soort notitieblokje wat een loodgieter ook bij zich heeft, bijvoorbeeld. Alleen de mogelijkheid om screenshots of andere bestanden up te loaden is een pre.

Verder zou het leuk zijn als ik er ook nog een soort van Knowledge Base bij is.

Heeft iemand enig idee wat ik zoek? Ik vond termen als CRM, maar dat is veel te groot en te log. Gewoon iets wat op mijn bestaande Apache Server kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht een Google Apps Marketplace product? Daar zitten ook een aantal gratis CRM pakketten bij waarmee je extra informatie kan uploaden en dat lijkt me allicht een stuk makkelijker en eenvoudiger werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:15:
Wellicht een Google Apps Marketplace product? Daar zitten ook een aantal gratis CRM pakketten bij waarmee je extra informatie kan uploaden en dat lijkt me allicht een stuk makkelijker en eenvoudiger werken.
Alleen mijn eigen server(s) vertrouw ik. Op het gebied van Google ben ik erg data-paranoia. Liever dus gewoon iets wat ik zelf kan draaien, op mijn eigen server. Een onafhankelijk script van SourceForge of GitHub bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 22:24
Hai,

google eens op deze trefwoorden..

time management php

( en evt free ) de top 10 sites in google bieden uitkomst voor je.

ehhh.. noppes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Tijd beheren is 1 punt van de minimaal 5 dingen die ik vroeg. Het komt wel in de richting, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoeldex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07-2023
Als je even gaat rond googlen, dan zul je zien dat dat soort scripts meer doen dan alleen dat wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Beste Joseph,
ik heb je topic gesloten omdat het eigenlijk niks met NOS te maken heeft.
Daarnaast had je zelf wel iets meer moeite mogen doen. Er zijn veel van dit soort scriptjes te vinden. CRM is een algemene term, dat gaat van klein tot groot.
Jij loopt hier al lang genoeg rond om te weten hoe je een goed topic begint.
Dat je niet zelf hebt uitgezocht in welk forum je moet posten versterkt het beeld.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.