iPod verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
hey,

Ik ga mijn iPod touch 4 verkopen die 9 maand oud is voor 80 euro. hij is verder nog in goede staat.

Is deze prijs het waard aangezien ik alleen nog maar muziek luister op mijn iPod en ook een iPod nano heb? :P
misschien weinig informatie gegeven, maar goed. Ik heb toch zo het gevoel dat ik dat ding ga missen :P
wat vinden jullie een redelijke prijs voor zo'n 2e hands ding van 9 maanden oud zonder schade?

toen ik alles had gekocht heb ik er 300 euro aan uitgegeven en gaat voor 80 eu weg.. :P
maar aan de andere kant; wat voor nut heeft dat ding nou. (mijn vader zei altijd al dat dit mijn grootste miskoop ooit was)

[ Voor 20% gewijzigd door LikeAKing op 12-10-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk even in V&A of marktplaats wat anderen hiervoor vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Aghanim schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:02:
Kijk even in V&A of marktplaats wat anderen hiervoor vragen :)
heb al een deal gesloten met een vriend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, dan kan dit topic ook wel op slot. For the record: taxaties doen we niet op GoT, aangezien het makkelijk zelf uit te vinden is a.d.h.v. wat anderen hiervoor vragen. Daarnaast, mocht niemand je iPod willen kopen voor die prijs, dan kun je altijd nog zakken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.