Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus N53S vastloper problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best mensen,
Heb sinds een maand geleden voor 900 euro de Asus N53S aangeschaft. Deze laptop beschikt over een nVidia 540M videokaart, core i7 2e generatie processor en 6GB ddr3 geheugen. Heb vanaf het begin complete vastlopers waardoor de laptop niet meer reageert.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
Drivers zou ik denken, is alles up to date?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even kijke, zijn trouwens meer mensen die hierover klagen. Heb HD check gedaan en Memtest zonder foutmeldingen. Als je muziek luistert en hij loopt vast hoor je één dikke vastlopende herrie

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:43:
Ik zal even kijke, zijn trouwens meer mensen die hierover klagen. Heb HD check gedaan en Memtest zonder foutmeldingen. Als je muziek luistert en hij loopt vast hoor je één dikke vastlopende herrie
Vraag je nou of er meer mensen zijn die hier over klagen of meld je dit als zijnde er is al een topic over ?

Is de instal die je nu gebruikt de orginele out-of-the-box installatie of is het een schone instal ? In het geval dat het een herrinstallatie is drivers, anders zou ik gewoon terug gaan naar de winkel en het hun laten oplossen.

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Topicstarter
een out of the box install. Weet dat het niet netjes is maar het moet gewoon prima werken. Kijk het nog even aan en anders inderdaad terug naar Saturn

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Aan de andere kant ik zie nu pas dat je hem al een maand gebruikt hebt.

Virusscanner,spywarezooi enzovoorts ook gecontroleerd?

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Topicstarter
ja heb alles gecontroleerd. Gister bij het afsluiten liep hij vast en na 5 minuten de hele computer incl capslock toetsjes en muis. Ga vandaag opnieuw een schone Windows erop zetten. Drivers zjin trouwens up-to-date

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11 11:53
Wordt ie ook niet te warm of zoiets, dat ie dan steeds last van vastlopers heeft?

Verwijderd

Topicstarter
De pc is opnieuw geinstaleerd, wordt niet te heet en is (nog) niet vastgelopen. Denk dat hierbij het probleem is verholpen
Pagina: 1