Ik heb hier een systeem, wat mijns inziens vrij snel is en wat geen problemen zou moeten geven.
De specs van dit systeem zijn:
AMD X6 1090T
4 GB kingston geheugen
80 GB SSD met hierop windows 7
2 * 640 GB harde schijf in raid 0
1 * 2 TB harde schijf
Asus formula IV moederbord
Alles draait op standaard snelheden.
Toch gebeurd het dat als ik (grote) bestanden naar een USB stick of harde schijf aan de USB aansluiting, kopieer de computer slecht reageert.
Programma's reageren niet meer en komen leeg naar de voorgrond en toetsaanslagen worden niet geregistreerd.
Het kopieren neemt een aantal seconden de hele computer over en geeft daarna voor een aantal seconden de computer weer vrij.
De muis beweegt wel gewoon.
Het kopieren gebeurd niet op een snelheid dat in principe problemen zou moeten kunnen geven. max 15 MegaByte/s.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Oja. Kopieren doe ik gewoon vanuit de verkenner van windows zelf.
De specs van dit systeem zijn:
AMD X6 1090T
4 GB kingston geheugen
80 GB SSD met hierop windows 7
2 * 640 GB harde schijf in raid 0
1 * 2 TB harde schijf
Asus formula IV moederbord
Alles draait op standaard snelheden.
Toch gebeurd het dat als ik (grote) bestanden naar een USB stick of harde schijf aan de USB aansluiting, kopieer de computer slecht reageert.
Programma's reageren niet meer en komen leeg naar de voorgrond en toetsaanslagen worden niet geregistreerd.
Het kopieren neemt een aantal seconden de hele computer over en geeft daarna voor een aantal seconden de computer weer vrij.
De muis beweegt wel gewoon.
Het kopieren gebeurd niet op een snelheid dat in principe problemen zou moeten kunnen geven. max 15 MegaByte/s.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Oja. Kopieren doe ik gewoon vanuit de verkenner van windows zelf.