Verbinding linksys 54g

Pagina: 1
Acties:

• Exorchris
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2023
Hallo Tweakers,

Ik wordt gek van een probleem wat ik niet opgelost krijg, hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.

Ik heb al jaren een router linksys WRT54g. Nooit geen problemen gehad. Ik heb hierop aangesloten.

1 pc met kabel op router en verder draadloos, 2 laptops, ipad, telefoon, playstation.
Netwerk is beveiligd via WPA2Personal met wachtwoord.

Nu krijg ik steeds vaker geen verbinding met de verschillende apparaten. alle apparaten hebben wel altijd verbinding met de modem maar dan kan ik het internet niet op.

Soms kan ik wel met een laptop er op maar dan heeft mijn ipad geen verbinding of andersom. soms hebben alle apparaten geen verbinding. Soms heb ik dagen geen last en heb ik altijd verbinding.
Een reset van het modem helpt altijd. Stekker er uit even wachten en hop het doet het weer.

Maar dit gebeurt soms om de 5 minuten, heb het idee dat als ik achter een laptop zit en mijn partner pakt de ipad dat hij dan uitvalt.
Nogmaals er is altijd wel verbinding met de modem maar geen internetconnectie.

iemand enig idee, als ik meer info moet geven hoor ik dat graag!

thanx

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Misschien tijd voor een nieuwe? Of je firmware upgraden kan ook weleens helpen.

• Exorchris
Ja denk je dat hij is overleden?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voedingen die aan het kapot gaan zijn kunnen de zaak ook onstabiel maken. Als je toevallig een andere voeding hebt die de juiste specs heeft voor dit apparaat zou je die eens kunnen proberen.

Of heb je misschien een nieuw apparaat dichtbij het apparaat gezet of op hetzelfde stopcontact of zelfs groep aangesloten dat storing zou kunnen veroorzaken?

Het blijft allemaal elektriek hè. ;)

Oh ja en zware P2P activiteit kan de zaak ook doen vastlopen. Is daar misschien in toenemende mate sprake van?

[ Voor 12% gewijzigd door CaptJackSparrow op 11-10-2011 19:21 ]

• Exorchris
Nee dat is het gekke, er is helemaal niets veranderd. Behalve dat ik en de modem ouder worden......

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

^
^
Edit!

• Exorchris
Nee ook niet, daarbij is het toch ook gek dat de verbinding er altijd wel is....?
Pagina: 1