Ik ben aan het TV-shoppen, en wil spoedig een toestel gekocht hebben. Ik focus me alleen op Samsung omdat de ervaringen in mijn omgeving het beste van zijn, de toestellen vaak goed gereviewd worden en omdat de meeste Tweakers enthousiast lijken te zijn.
Ik ga ermee doen;
- TV kijken
- de 360 op aansluiten
En that's about it. Geen plannen voor een bluray-speler, aangezien ik films on demand kan krijgen via KPN Glasvezel.
Het toestel moet kunnen;
- Smart TV, puur voor de heb.
- 37" of 40" groot zijn, hier ben ik nog niet over uit.
- USB-aansluiting zodat ik e.e.a. aan films en series vanaf mijn Archos er op af kan spelen.
- om en nabij de € 800,- hoop ik er aan uit te willen geven, niet veel meer.
- WiFi voor de internetverbinding is belangrijk, ik kan geen kabel trekken.
- hij wordt staand gemonteerd, kijkafstand om en nabij de 2,80m.
- design is bijzaak, ze zijn allemaal wel strak.
- 3D is ook bijzaak, verwacht niet dat ik het veel zal gebruiken. Als ik het mis heb, let me know.
Ik kom bij Samsung i.c.m. de Pricewatch uit op de volgende toestellen; (** is 37 of 40)
UE**D6200
UE**D6500
UE**D6510
De 6500-serie is de enige met WiFi volgens PW, de 6510 heeft het volgens Samsung ook. De 6200 heeft geen web browser, danwel WiFi, dus die valt af.
Het verdere specificatielijstje lijkt gelijk tussen de 6500 en 6510, is dan het enige verschil design? En de keuze 37/40 kan ik het beste maken in de winkel neem ik aan. Graag even wat gedachten of ik goed redeneer.
pricewatch: Samsung UE37D6500 vs pricewatch: Samsung UE37D6510 dus.
Ik ga ermee doen;
- TV kijken
- de 360 op aansluiten
En that's about it. Geen plannen voor een bluray-speler, aangezien ik films on demand kan krijgen via KPN Glasvezel.
Het toestel moet kunnen;
- Smart TV, puur voor de heb.
- 37" of 40" groot zijn, hier ben ik nog niet over uit.
- USB-aansluiting zodat ik e.e.a. aan films en series vanaf mijn Archos er op af kan spelen.
- om en nabij de € 800,- hoop ik er aan uit te willen geven, niet veel meer.
- WiFi voor de internetverbinding is belangrijk, ik kan geen kabel trekken.
- hij wordt staand gemonteerd, kijkafstand om en nabij de 2,80m.
- design is bijzaak, ze zijn allemaal wel strak.
- 3D is ook bijzaak, verwacht niet dat ik het veel zal gebruiken. Als ik het mis heb, let me know.
Ik kom bij Samsung i.c.m. de Pricewatch uit op de volgende toestellen; (** is 37 of 40)
UE**D6200
UE**D6500
UE**D6510
De 6500-serie is de enige met WiFi volgens PW, de 6510 heeft het volgens Samsung ook. De 6200 heeft geen web browser, danwel WiFi, dus die valt af.
Het verdere specificatielijstje lijkt gelijk tussen de 6500 en 6510, is dan het enige verschil design? En de keuze 37/40 kan ik het beste maken in de winkel neem ik aan. Graag even wat gedachten of ik goed redeneer.
pricewatch: Samsung UE37D6500 vs pricewatch: Samsung UE37D6510 dus.