Waar deze connectors te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:32
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de volgende 12V connectors te kunnen kopen, zitten fans op aangesloten. Maten zijn (bxlxh) 5,7x7,5x7 mm.
Er staat niets op. Iemand die weet hoe zo'n ding heet of wie het maakt? Ik heb gezocht bij Molex en Farnell maar daar kan ik nog niet echt iets vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bosma/c.jpg

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Conrad al geprobeerd? Die moet dat spul volgens mij gewoon hebben :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 16:24

SA007

Moderator Tweaking
Dat zijn connectors van JST, de XH serie:
XH-2 Connectors bij farnell

De connector die daarin moet is de XHP:
XHP-2 Connectors bij farnell

Ik weet dat er andere varianten voor de stekker zijn (waar je draadjes haaks in gaan en dan erin geperst worden), maar die kan ik zo snel ff niet vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door SA007 op 11-10-2011 13:53 . Reden: Copy-paste url ging mis... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Top, dat ziet er veelbelofend uit, ga even goed naar die HX serie kijken.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Het duurde even voordat ik zelf terugkoppeling heb gehad, maar het was idd de HX serie. Bedankt SA007!