"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Ik mag toch aannemen dat multiple file upload (inclusief desktop drag en web drop) wel onderdeel worden van de nieuwe overhaul
[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 11-10-2011 13:31 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
maar die werkt niet meer met sinds T.net over is gegaan op https ....BtM909 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:31:
Even los van de feature-request (er was een topic waarin werd aangegeven dat die hele fotoalbum overhault gaat worden), zou je in de meantime kunnen kijken naar Tweakers.net Photo Poster 1.5.0.4.
Ik mag toch aannemen dat multiple file upload (inclusief desktop drag en web drop) wel onderdeel worden van de nieuwe overhaul
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Daarvoor werkte hij bij mij ook niet heel lekker (kon nooit verbinding maken). Dus een feature die door de site zelf gebruikt wordt zou wel ideaal zijnAW_Bos schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:35:
[...]
maar die werkt niet meer met sinds T.net over is gegaan op https ....
Een overhaul zou idd geen kwaad kunnen, een hoop features zitten nu op een erg onhandige plaats.
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Hold onto your lugnuts - it's tiiiiime for an overhaul!!!
[ Voor 38% gewijzigd door Kurgan op 20-11-2011 18:06 ]
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ah, oke dat is fijn.Misha schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:53:
Nee, daar hebben we helaas nog geen oplossing voor. Het staat nog wel op de to-do lijst...
Dankjewel.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Iets zegt met dat het te maken heeft met tweakers.net 7.0Misha schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:53:
Nee, daar hebben we helaas nog geen oplossing voor. Het staat nog wel op de to-do lijst...
Verder zou ik een dergelijke feature ook erg welkom heten, erg spijtig dat de T.net photoposter niet meer werkt.
[ Voor 18% gewijzigd door Perkouw op 01-05-2012 17:00 ]
Mijn comment heeft niets te maken met 7.0Perkouw schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Iets zegt met dat het te maken heeft met tweakers.net 7.0
Verder zou ik een dergelijke feature ook erg welkom heten, erg spijtig dat de T.net photoposter niet meer werkt.
Haha, fair enough.Misha schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:27:
[...]
Mijn comment heeft niets te maken met 7.0wat in de update gaat zitten laat ik nog volledig in het midden