Toon posts:

[feat] Fotoalbum, meerdere foto's tegelijk uploaden

Pagina: 1
Acties:
  • 618 views

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... πŸ•°οΈ

Topicstarter
Als ik ook een leuke tip mag geven voor de overhauling van het fotoalbum (als hij niet al eerder gevraagd is), dan lijkt het mij handig om een uploader te hebben die meerdere bestanden tegelijkertijd kan uploaden.

Zoiets als dit of dit, maar dan waarschijnlijk meer naar jullie smaak :P

Ik vind het gewoon irritant om steeds per uploadveldje een foto aan te klikken, en voor een fotoalbum is het wenselijker om grote batches foto's te kunnen uploaden.

[Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 11-10-2011 13:14]

β˜€οΈ Goedemorgen zonneschijn! β˜€οΈ
β˜€οΈJa, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! β˜€οΈ

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Even los van de feature-request (er was een topic waarin werd aangegeven dat die hele fotoalbum overhault gaat worden), zou je in de meantime kunnen kijken naar Tweakers.net Photo Poster 1.5.0.4.

Ik mag toch aannemen dat multiple file upload (inclusief desktop drag en web drop) wel onderdeel worden van de nieuwe overhaul :+

[Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 11-10-2011 13:31]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... πŸ•°οΈ

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:31:
Even los van de feature-request (er was een topic waarin werd aangegeven dat die hele fotoalbum overhault gaat worden), zou je in de meantime kunnen kijken naar Tweakers.net Photo Poster 1.5.0.4.

Ik mag toch aannemen dat multiple file upload (inclusief desktop drag en web drop) wel onderdeel worden van de nieuwe overhaul :+
maar die werkt niet meer met sinds T.net over is gegaan op https .... :*

β˜€οΈ Goedemorgen zonneschijn! β˜€οΈ
β˜€οΈJa, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! β˜€οΈ

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:27

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de feature request toevoegd aan het bestaande ticket voor fotoalbumverbeteringen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

AW_Bos schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

maar die werkt niet meer met sinds T.net over is gegaan op https .... :*
Daarvoor werkte hij bij mij ook niet heel lekker (kon nooit verbinding maken). Dus een feature die door de site zelf gebruikt wordt zou wel ideaal zijn :)

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 21:44
Als we toch features gaan aanvragen: een aangemaakte map weer kunnen verwijderen zou ook prettig zijn. Misschien dat het nu ook wel kan maar ik ben er nog niet achter hoe...

Een overhaul zou idd geen kwaad kunnen, een hoop features zitten nu op een erg onhandige plaats. :'(

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 23:13
Als je de map zelf open hebt staat er achter de naam van de map het volgende icoontje: Map wijzigen Daar kun je vervolgens een vinkje plaatsen bij Verwijder deze map ;)

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 21:44
Dank u. Dit is dus precies wat ik bedoel: het is er wel maar zie het maar eens te vinden. Dat moet gewoon veel makkelijker kunnen met een control panel aan de zijkant o.i.d. Dat moet voor de website van het jaar 2011 toch een makkie zijn? :+

Hold onto your lugnuts - it's tiiiiime for an overhaul!!!

[Voor 38% gewijzigd door Kurgan op 20-11-2011 18:06]

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:04

epic_gram

undercover moderator

kickje, is hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk 823 verse foto's voor mijn fotoalbum. :$

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 21:32
Nee, daar hebben we helaas nog geen oplossing voor. Het staat nog wel op de to-do lijst...

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:04

epic_gram

undercover moderator

Misha schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:53:
Nee, daar hebben we helaas nog geen oplossing voor. Het staat nog wel op de to-do lijst...
Ah, oke dat is fijn. :)

Dankjewel. :)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:08

Perkouw

Moderator General Chat
Misha schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:53:
Iets zegt met dat het te maken heeft met tweakers.net 7.0 :p
Verder zou ik een dergelijke feature ook erg welkom heten, erg spijtig dat de T.net photoposter niet meer werkt. :'(

[Voor 18% gewijzigd door Perkouw op 01-05-2012 17:00]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Een andere handige feat zou ook zijn als je een rml kon generen die gewoon de foto's netjes onder elkaar zet zodat je niet handmatig alle linkjes moet kopiΓ«ren en plakken in je post

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 23:13
[feat] Fotoalbum RML-output customizen ;) Verder is daar met vrijwel elke willekeurige programmeertaal wel zelf iets voor te knutselen om je fotoalbum output op te schonen.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 21:32
Perkouw schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:00:
[...]

Iets zegt met dat het te maken heeft met tweakers.net 7.0 :p
Verder zou ik een dergelijke feature ook erg welkom heten, erg spijtig dat de T.net photoposter niet meer werkt. :'(
Mijn comment heeft niets te maken met 7.0 :) wat in de update gaat zitten laat ik nog volledig in het midden

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:08

Perkouw

Moderator General Chat
Misha schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Mijn comment heeft niets te maken met 7.0 :) wat in de update gaat zitten laat ik nog volledig in het midden
Haha, fair enough. :)
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee