Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Update McAfee GroupShield of Exchange 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb op dit moment het probleem dat als ik de service van McAfee GroupShield for Exchange 7 start op alle Outlook clients een vertraging optreedt. Als de service gestopt wordt kunnen mailtjes weer zonder vertraging geopend worden. Ik heb op internet gelezen dat er blijkbaar een update voor is maar weet niet goed welke update ik hiervoor moet draaien.

Ik draai op dit moment ePO versie 4.6.0 en GroupShield productversie 7.0.716 incl. SP1 zonder hotfixes.

Kan iemand me op weg helpen welke update(s) ik moet installeren en of hiervoor een reboot nodig is.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Email processing is slow after starting the GroupShield for Exchange 7.x.x service

Als ik dit zonder enige kennis van McAfee al binnen een minuut kan vinden, dan moet jij dit toch ook kunnen vinden?

Geef in het vervolg even aan op welke termen je zelf al gezocht hebt en wat je zelf al geprobeerd hebt. Het lijkt er nu een beetje op dat je er zelf geen moeite voor gedaan hebt.

Ik laat het topic voorlopig nog even bestaan zodat je in ieder geval nog feedback kunt geven welke fix(es) de problemen opgelost hebben. Dan is dit topic in ieder geval voor de search nog nuttig. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Question Mark schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:48:
Email processing is slow after starting the GroupShield for Exchange 7.x.x service

Als ik dit zonder enige kennis van McAfee al binnen een minuut kan vinden, dan moet jij dit toch ook kunnen vinden?
Ik ben al een kleine week bezig ;-) en het beste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is onderstaande link:
http://blog.vmpros.nl/tag/groupshield/

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Maar welke info mis je nu dan? In de link die je aanhaalt staat nota bene dezelfde link naar het KB-artikel van McAfee welke ik ook al aanhaal. In dit KB-artikel staat:
  • De downloadlink naar de patch
  • Een verwijzing naar de releasenotes van de patch, waarin keurig de installatieprocedure beschreven staat
Waar loop je nu exact tegenaan?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan gesloten worden.

Info voor degene die hetzelfde probleem ervaren:
Probleem was nog niet verholpen na het installeren van versie 7.0.1 incl. SP1.
Patch 1 incl. database migratie is ook nodig om het probleem te verhelpen.
Na installatie van de SuperDAT loopt alles weer stabiel.

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:07:
Probleem was nog niet verholpen na het installeren van versie 7.0.1 incl. SP1.
Patch 1 incl. database migratie is ook nodig om het probleem te verhelpen.
Dat is ook wat in het artikel staat :)
This issue is resolved in McAfee GroupShield for Exchange (GSE) 7.0.1 Patch 1
Thx voor de feedback overigens d:)b

Pagina: 1