Toon posts:

Corsair Force 3 VS Ocz Agility 3 120GB Ssd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

kan iemand mij mischien vertellen
welke ssd beter is
de corsair force 3 120gb of de Ocz Agility 3

ik heb een laptop met intel core i7 2630qm en sata-600 ondersteuning

Verwijderd

Zijn allebei ruk. Maar kijk even in de twee SSD topics en doe wat vooronderzoek?

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:31:
hallo allemaal

kan iemand mij mischien vertellen
welke ssd beter is
de corsair force 3 120gb of de Ocz Agility 3

ik heb een laptop met intel core i7 2630qm en sata-600 ondersteuning
'Beter' is moeilijk te definiëren en scheelt per persoon. Geef eerder aan welke punten belangrijk zijn in jouw optiek.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:50:
Zijn allebei ruk. Maar kijk even in de twee SSD topics en doe wat vooronderzoek?
Tegenwoordig valt dat wel mee. Na de laatste firmware updates zijn de meeste problemen wel verholpen.
Dat dit niet mag gebruiken is natuurlijk een ander verhaal.
Maar de SSD werkt gewoon naar behoren

Gaat dan om de agility 3

Verwijderd

Ja firmware updates voor Sandforce lossen al een paar jaar problemen op, maar dat betekent niet dat de problemen ook voorbij zijn. Daarnaast is de performance van Agility 3 gewoon erg slecht in vergelijking met andere SSDs zoals de Crucial M4. En voor de prijs hoef je het ook niet te doen.

De enige reden dat de Agility 3 zo goed verkoopt is omdat door de compressie er 500MB/s writes geclaimed kunnen worden, waardoor consumenten denken dat hij heel snel is.

Maargoed, dit is niet de plaats voor deze discussie, die al iets van honderd keer gevoerd is in het grote SSD topic. Als de TS meer info wilt, kan hij denk ik het beste daar terecht.