Website vanuit MBA naar iPad 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
Stel je hebt zo'n situatie op het werk van, ik moet even die ene website met een collega doornemen.
Wij hebben op het werk allemaal een iPad 2, en zelf gebruik ik daarnaast ook een MacBook Air (late 2010).

Als ik nu op mijn MBA werk, en ik wil dan die website even snel naar de iPad hebben, zodat ik die gelijk mee kan nemen naar een collega of een presentatie toe, zit hier een mogelijkheid in?

Voorbeeld:
Ik open een website op de MBA met OSX Lion, ik heb bijvoorbeeld een knopje in Safari ofzo, en ik stuur deze website naar de iPad, waarna deze op de iPad opent in Safari.

Bestaat dit? Zou een uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 08:23
Zou inderdaad een hele mooie feature zijn! Maar naast de link mailen oid is er volgens mij geen echte oplossing voor! Of je moet een soort van chatdienst zien te vinden die op OSX en iOS werkt. Hopen op iMessage voor OSX Lion dan maar :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SanderPS3 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:56:
Zou inderdaad een hele mooie feature zijn! Maar naast de link mailen oid is er volgens mij geen echte oplossing voor! Of je moet een soort van chatdienst zien te vinden die op OSX en iOS werkt. Hopen op iMessage voor OSX Lion dan maar :).
Zou inderdaad een mooie feature zijn, alleen via een chat heb je alsnog extra handelingen ;) zou het mooiste zijn als je gewoon een bepaalde commando zo naar je iPad kan sturen, van open die URL.
Direct on the fly met 1 knop. Zou zowieso binnen een werk omgeving echt ideaal zijn. Omdat ik toch al elke dag de iPad hier heb staan in een houder.

Maar ja, wie weet. Wellicht dat iemand anders nog een suggestie heeft ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 08:23
CRXDelSol schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Zou inderdaad een mooie feature zijn, alleen via een chat heb je alsnog extra handelingen ;) zou het mooiste zijn als je gewoon een bepaalde commando zo naar je iPad kan sturen, van open die URL.
Direct on the fly met 1 knop. Zou zowieso binnen een werk omgeving echt ideaal zijn. Omdat ik toch al elke dag de iPad hier heb staan in een houder.

Maar ja, wie weet. Wellicht dat iemand anders nog een suggestie heeft ..
Ik denk dat zoiets qua Apps uberhaubt niet gaat werken. Je kunt namelijk geen "doe" commando's naar een iPad sturen tenzij hij is gejailbreaked, of je een app open hebt staan die dat wel accepteerd. Het nadeel is dan dat je dus eerst die App moet openen! Wat wel zou kunnen evt. als je het echt graag wilt; ontwikkel zelf zoiets als je daar de mogelijkheden toe hebt :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SanderPS3 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

Ik denk dat zoiets qua Apps uberhaubt niet gaat werken. Je kunt namelijk geen "doe" commando's naar een iPad sturen tenzij hij is gejailbreaked, of je een app open hebt staan die dat wel accepteerd. Het nadeel is dan dat je dus eerst die App moet openen! Wat wel zou kunnen evt. als je het echt graag wilt; ontwikkel zelf zoiets als je daar de mogelijkheden toe hebt :).
Die mogelijkheden heb ik inderdaad, maar op het moment niet echt de tijd om daar eens mee te gaan stoeien. Ben zelf developer e.d. maar wil niet daar overbodig tijd in steken wanneer er al zoiets is ;).
Dus vandaar, eerst even rondkijken, wellicht dat ik later eens wat ga maken hiervoor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 15:57
Er is wel iets dat ongeveer zoiets doet. Je kan links, tekst en plaatjes naar je ios device sturen. Dit kan via: http://www.myphonedesktop.com/. Het komt in ieder geval dicht in de buurt van wat je wil volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Is het niet mogelijk iets te doen met QR-codes. Zo stuur ik altijd een link van m'n PC naar m'n iPhone, ik heb een add-on waar meer ik gemakkelijk van een geselecteerd stuk tekst een QR-code maak en die scan ik in met m'n iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:05
Met Lion kan je in Safari items toevoegen aan je reading list, deze pagina's worden automatisch gesyncd met Safari op de iPad en iPhone in iOS 5.

[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 11-10-2011 19:06 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Pagina: 1