Dus een week voor mijn school begon was er een schanier van mijn GX620 afgebroken. Ik de hulplijn bellen en vrage nwat ik moet doen. Volgens de medewerker aan de hulplijn zit er 2,5 jaar garantie op de schanieren en dat is nog net buiten de termijn (de laptop zelf heeft maar 2 jaar ofzo). Dus ik stuur me laptop op en ik wachten. Na bijna 2 maanden wachten hoor ik opeens dat mijn laptop niet gerepareerd kan worden omdat er geen onderdelen meer leverbaar zijn. Ik zou een vervanging krijgen of me geld terug.
Maar het probleem is natuurlijk; ik heb nog data op mijn laptop staan. Ik heb dit gezegd en zou mijn laptop opgestuurd krijgen om een backup te maken (hij stond op een pallet naar China
). Ik was opgelucht en wachtte weer. Krijg ik vandaag een mail dat mijn laptop dus al weg is... Ik ben echt super kwaad nu omdat ik niet precies weet wat ik nog op mijn laptop had staan. Ik ben op de hoogte van hun policy over het overschrijven of vervangen van de HDD maar er stond toch niet dat mijn hele laptop weg zou zijn...
Wat is dit nou voor onzin? Dat kunnen ze toch niet maken?
Ik heb een aanbod gekregen van een andere laptop maar die is ~730 euro waard. Het aankoopbedrag van mijn oude laptop is net meer dan ~900 euro dus dat vond ik niet eerlijk. Er is een duurdere versie van het aanbod die overeenkomt met het aankoopbedrag van mijn laptop maar dat wilt MSi niet... Ik laat nu maar mijn geld terug sturen en dan kan ik een nieuwe laptop kopen. 3x raden welk merk ik niet ga nemen :-)
Maar het probleem is natuurlijk; ik heb nog data op mijn laptop staan. Ik heb dit gezegd en zou mijn laptop opgestuurd krijgen om een backup te maken (hij stond op een pallet naar China
Wat is dit nou voor onzin? Dat kunnen ze toch niet maken?
Ik heb een aanbod gekregen van een andere laptop maar die is ~730 euro waard. Het aankoopbedrag van mijn oude laptop is net meer dan ~900 euro dus dat vond ik niet eerlijk. Er is een duurdere versie van het aanbod die overeenkomt met het aankoopbedrag van mijn laptop maar dat wilt MSi niet... Ik laat nu maar mijn geld terug sturen en dan kan ik een nieuwe laptop kopen. 3x raden welk merk ik niet ga nemen :-)
Fanaleds.com