Prijs ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
reviews: Popbox V8: een machtig miniatuurtje

Prijs + specificaties, maar er staat geen prijs genoemd. Klopt dit?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Prijs staat aan de rechterkant van de pagina ;) (Gerelateerde producten)

Overigens vindt ik die titel (Gerelateerde producten) misleidend in dit geval. Want het gaat hier om het product dat besproken word, niet een soortgelijk product wat de titel wel doet vermoeden ...

Xbox Live ID:Notna8310

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Ik zag de prijs inderdaad rechts staan, maar associeer dit niet aan het artikel maar als een soort feature van de website. Een fixed price verhoogt de waarde van het artikel, en nu doet de titel van de pagina weinig recht aan de inhoud.

Wellicht een bewuste keuze, maar in dat geval just my two cents.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

bij de meeste artikelen is dat volgens mij een bewuste keuze. Aangezien computerprijzen zeer veel fluctueren en er op deze manier altijd de meest recente prijs weergegeven zal worden.

blup

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Maar dan zou een linkje naar de PW in de hele tabel wel nuttig zijn. Je denk nu snel dat de prijs mist

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Ik vind het onlogisch de prijs in de review weg te laten. Immers, zaken als prijs/kwaliteit verhouding worden gedaan op basis van de prijs op dat moment. Logisch om dan ook die prijs in zo'n overzicht te vermelden. Iedereen weet dat de prijs later zal veranderen... daar zal niemand raar van op kijken.

En natuurlijk is het handig om er óók de huidige prijs bij te hebben staan. Dat is ook heel logisch wanneer dat rechts naar het artikel staat.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik kwam hier om net hetzelfde te melden. Het lijkt mij logischer dat in het artikel een richtprijs weergegeven wordt wanneer de titel "Prijzen en specificaties" is ipv. een link naar gerelateerde producten in de rechterbalk waar menig Tweaker overheen kijkt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Denk dat het gewoon vergeten is eigenlijk :) Andere reviews hebben (nog) wel prijzen erbij staan.

The devil is in the details.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Gepoogd te repareren, maar hij toont niet, gaan we ff naar kijken.

Abort Retry Fail?

Pagina: 1