Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-11 16:36
Hallo,
Mijn blackberry curve is heel apart bezig, namelijk de toets A word constant ingedrukt lijkt het wel, dus als ik aan het pingen of smsen ben staan er op eens 100 A's of sterretjes is dit aan hardware fout, en is dit te verhelpen door een nieuw toetsenbordje aan te schaffen ( die bij een behuizing zit ) of moet ik hem naar de telefoon turk brengen?

EDIT: als ik nu de toets alleen al licht aanraak word de a ingedrukt, dus als als ik de S wil doen en heel licht de a word aangeraakt als een soort van tiptoets
niels

[ Voor 18% gewijzigd door krakura op 10-10-2011 23:20 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, verwacht je echt dat iemand hier iets over kan zeggen via een topic? :)

Als de toets niet fysiek vastzit, dan kan er een vals contact worden gemaakt, maar dat zal dan toch door een hardware-expert moeten worden uitgezocht. Gewoon naar de winkel gaan en na laten kijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• krakura
@gambieter ik dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee op tweakers dus hoop op mensen die dit kennen die weten wat er is en anders toch maar naar de telefoon turk

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

krakura schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:21:
@gambieter ik dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee op tweakers dus hoop op mensen die dit kennen die weten wat er is en anders toch maar naar de telefoon turk
Misschien zit er vuil onder, maar ook daarvoor kan je beter naar de expert gaan. Ik zou het zelf geen telefoonturk noemen, dat is namelijk geen lekkere uitdrukking; uberhaupt zou ik naar een winkel gaan en niet naar een marktkraampje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• krakura
@gambieter wij hebben een hele goede telefoon turk in de buurt hij staat ook bekend als telefoon turk maar heeft A-kwaliteit apparatuur maar zal daar wel langs gaan dan, als ik geen verdere reacties krijg om erachter te komen wat het is

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als ik je verhaal zo lees is het een hardware probleem alhoewel dat op aftand nooit zeker te zeggen is. Het beste kun je naar een telefoonwinkel gaan (en alhoewel het lekker rijmt is de uitdrukking "telefoonturk" niet een benaming die hoort bij een kundige telefoonreperateur). Omdat niemand je op afstand kan helpen doe ik een slot op dit topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.