Een tijdje geleden heb ik mijn eerste bandfotoshoot gehad (met metalband Amongst The Unbroken uit Almere), waar ik graag wat commentaar op zou willen hebben zodat ik weet waar ik de volgende keer met een dergelijke shoot op kan letten. Er is praktisch geen voorbereiding geweest, 't was vooral rondlopen tot we een leuke locatie tegenkwamen eigenlijk. Ben nog niet al te lang bezig met fotografie, dus wees niet té streng a.u.b.
Ze waren er zelf in ieder geval tevreden mee overigens, vooral de eerste foto wordt gebruikt voor promotionele doeleinden.
Wat ik mezelf in ieder geval als commentaar zou geven is de volgende keer iets consistenter zijn in de nabewerking en daarbij vooral de kleurcorrecties om wat specifieker te zijn. Over de foto's zelf weet ik niet zo goed wat ik de volgende keer anders zou doen, ik hoop dat jullie me daar inzicht in kunnen geven.
1

Amongst The Unbroken by Robert van Huizen, on Flickr
2

3

4

5

6

Amongst The Unbroken | Vincent by Robert van Huizen, on Flickr
7

Amongst The Unbroken | David by Robert van Huizen, on Flickr
8

Amongst The Unbroken | Matthew by Robert van Huizen, on Flickr
Wat ik mezelf in ieder geval als commentaar zou geven is de volgende keer iets consistenter zijn in de nabewerking en daarbij vooral de kleurcorrecties om wat specifieker te zijn. Over de foto's zelf weet ik niet zo goed wat ik de volgende keer anders zou doen, ik hoop dat jullie me daar inzicht in kunnen geven.
1

2

3

4

5

6

Amongst The Unbroken | Vincent by Robert van Huizen, on Flickr