Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Klopt dit] Concept voor forum

Pagina: 1
Acties:

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:34

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Lieve Tweakers.

Ik weet bijna zeker dat dit hier niet klopt, maar het was dit als root-topic, of "schop een modje" voor zover ik kon vinden.

Even een ideetje luchten:
Bij de myreact, staat actieve topics. Dit zijn eigenlijk alleen de "last-post" topics. Idee voor toevoeging:
De echt-echt actieve topics, zoals ze op de frontpage staan. Dus topics met x aantal posts per tijdsinterval.

ken da? :D

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Naast het zoekvak rechtsboven staat een link 'Active Topics' ;)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12
Hij bedoelt iets anders volgens mij. Een topic met bijvoorbeeld 10 posts per 5 minuten staat hoger dan een met 3 posts per 5 minuten in wat de TS bedoelt.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Na 1 jaar hier lid te zijn, ken je deze link niet?????

http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics

Ey!! Macarena \o/

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Na 11 jaar hier lid te zijn, kun je nog niet lezen??????

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ah... actief is actief. Maar de TS doelt dus op drukke topics. De slow-chat-achtige. Actief is een topic zodra er in gepost wordt, ongeacht de frequentie van opvolgende posts.

My bad :P

Edit:
@hieronder: De credits hieronder gaan natuurlijk naar LED-maniak, en hyptonize voor de terechte touche-actie :P

[ Voor 25% gewijzigd door RaZ op 10-10-2011 21:05 ]

Ey!! Macarena \o/

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:34

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Wat RaZ zegt in z'n laatste post.

In het MyReact dus... ;) Ik ken de links wel hoor :) Maar het zou volgens mij een aardige toevoeging zijn als de echt actieve topics ook een eigen blokje krijgen. Op dit moment is "actieve topics" alleen een overzicht van de laatste topics waar in is gepost.

Gaat om usability, niet om of het ergens anders te vinden is.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Hm, het gaat dus blijkbaar om het 'actieve topics' vakje op de frontpage dus, en niet wat ik dacht over de tracker. Ik heb dat vakje dus niet aan staan...

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Klein beetje een topic hijack, maar wat ook handig zou zijn, en ik nog niet gevonden heb is een functie waar je je eigen posts kunt zien, zoals myReact, maar dat je dan ook met 1 klik naar jou eigen post kan gaan en vanaf daar verder kunt lezen.

Ik kan me niet voorstellen dat het hier niet ergens inzit? Waar kan ik het vinden?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

-> LD

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind het een leuk idee waarmee we later wellicht iets kunnen doen. Heb 'm gefiled als ticket.
Pagina: 1