RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Softwareprobleem, dus welke bootloader hebben we het over, wat zijn de instellingen ervan, etc... Lijkt me overigens meer een geval voor de mensen in het Non-Windows OS forum
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Eh, nou ik heb geen speciaal bootloader programma gebruikt, ik heb een Windows installatie, en daarna nog een Windows installatie uitgevoerd, dan krijg je vanzelf een bootmenu. Ik wist niet zeker of het nou een Windows probleem was (het gebeurt voor het laden van Windows) of een moederbordprobleem, ik heb de vraag maar hier geplaatst. Er valt ook niet zo veel aan in te stellen dacht ik, voornamelijk de tijd voordat het booten met de default optie verder gaat.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Zet in je BIOS eens USB Legacy Support aan. Dan zou het toetsenbord wel moeten werken in dat bootmenu.
Hele punt is namelijk dat er nog geen USB-drivers geladen zijn als dat bootmenu op het scherm staat. Via de ps/2 aansluiting zou het sowieso direct moeten werken, dus dat is opzich al raar. Een usb-keyboard met een ps/2 verloopje is dus niet een ps/2 toetsenbord, dus dat is opzich wel logisch.
Hele punt is namelijk dat er nog geen USB-drivers geladen zijn als dat bootmenu op het scherm staat. Via de ps/2 aansluiting zou het sowieso direct moeten werken, dus dat is opzich al raar. Een usb-keyboard met een ps/2 verloopje is dus niet een ps/2 toetsenbord, dus dat is opzich wel logisch.
Ey!! Macarena \o/
2x Windows bootmenu hoort niet in Processors, Moederborden & Geheugen of Non-Windows Operated Systems, maar in Windows Clients.
Move PMG -> WC
Move PMG -> WC
Oslik blyat! Oslik!
en dan gaat ie weer >> PMGRaZ schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:28:
Zet in je BIOS eens USB Legacy Support aan. Dan zou het toetsenbord wel moeten werken in dat bootmenu.
[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 11-10-2011 16:57 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1