Toon posts:

Laptop hapert na een tijdje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een hp g62 van ongeveer twee jaar oud. Nu de laatste maanden is het bijna onmogelijk om hiermee te werken. Na een tijdje wordt de laptop gewoon ongelooflijk traag en begint hij te 'haperen'. Vooral als ik in firefox aan het werken ben. Ik heb al een memtest uitgevoerd. Deze was ok. Ik heb er al linux opgezet om te proberen of hij hier ook traag was maar helaas was hij even traag als in windows 7. De laptop is ook helemaal niet warm. Is het mogelijk dat dit aan de harde schijf ligt?

Alvast bedankt

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:50
ja dat denk ik ook , dat het aan de hdd ligt. mischien kan je een andere proberen

Verwijderd

Topicstarter
Is het een representatieve test als op een externe harde schijf windows installeer om dit dan zo te testen? Ik weet dat dit trager gaat gaan. Maar gaat het snel genoeg voor windows 7?

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-12-2025
Heb je 'm geunderclocked in 't bios ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Znorkus schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:49:
Heb je 'm geunderclocked in 't bios ofzo?
Nee dit heb ik niet gedaan.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> PMG
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er maar eens bij
Als je een hardware probleem vermoedt en ook met en ander OS hetzelfde tegenkomt dan heeft het weinig zin om in een software forum je vraag te stellen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ja je hebt gelijk, dit hoort niet bij software.

Mijn excuses
Pagina: 1