Qua installatie bedoel je? Nee. Installatie heeft ook een shared gedeelte, een enorme bak aan registry entries, puur je 'word' folder overkopieren gaat niet werken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom wil je Word 2010 niet gewoon op je nieuwe computer installeren? Een trial installer is zo te downloaden van de Microsoft site, die je ook kan activeren met jouw code, als je die hebt, waar ik wel van uit ga.
Als je geen licentie hebt voor Word, moet je er een kopen bij een winkel. Je hebt dan gewoon een CD en kan gaan installeren.
Het antwoord is dus Nee. Applicaties moet je installeren, en als er sprake is van illegale software ben je hier aan het verkeerde adres.
Verder mis ik nogal het een en ander aan je topicstart en stel ik voor dat je nog even de tips leest hoe je een topic begint: Het algemeen beleid #quickstart
Doe ik dit topic dicht.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland