Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Word kopieeren

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om word van de ene computer naar de andere te kopiëren (zonder problemen)?

OS=Windows 7
Nieuwste word.

Greetz,,

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Qua installatie bedoel je? Nee. Installatie heeft ook een shared gedeelte, een enorme bak aan registry entries, puur je 'word' folder overkopieren gaat niet werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het is het te kopieren. winword.exe op een andere machine zetten is geen enkel probleem, maar het zal niet werken.

Je zal echt moeten installeren anders heb je er niets aan.

Ey!! Macarena \o/

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40
Waarom wil je Word 2010 niet gewoon op je nieuwe computer installeren? Een trial installer is zo te downloaden van de Microsoft site, die je ook kan activeren met jouw code, als je die hebt, waar ik wel van uit ga.

Als je geen licentie hebt voor Word, moet je er een kopen bij een winkel. Je hebt dan gewoon een CD en kan gaan installeren.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het antwoord is dus Nee. Applicaties moet je installeren, en als er sprake is van illegale software ben je hier aan het verkeerde adres.

Verder mis ik nogal het een en ander aan je topicstart en stel ik voor dat je nog even de tips leest hoe je een topic begint: Het algemeen beleid #quickstart

Doe ik dit topic dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.