Cisco SG200-08 administation password reset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-05 20:05
Ik heb van een tijdje terug de switch SG200-08 van Cisco gekocht. Om hem toen aan de praat te krijgen heb ik hem snel geconfigureerd. Een van de acties is het wachtwoord wijzigen. Dat heb ik toen ook gedaan maar heb geen idee meer wat ik heb ingevuld. Nu wil ik het ip-adres van de switch wijzigen maar het lukt niet om in te loggen. Ik heb de boekjes al doorgekeken maar hier staat alleen in dat je het via het manage gedeelte het wachtwoord kunt wijzigen. Daar kom ik dus niet bij. Verder gezocht om het apparatuur terug naar de fabrieksinstellingen te krijgen maar hiervoor moet je ook in het manage gedeelte inloggen en daar aangeven dat je hem terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen. VIa google is ook zeer weinig te vinden.

Volgens de handleiding zit er geen reset knop. Echter heb ik die wel en heb geprobeerd of het daarmee lukt maar helaas ook geen resultaat.

Heeft iemand hier misschien een idee hoe ik het wachtwoord kan resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:56
Houd de reset knop 30 seconden ingedrukt en laat hem daarna los. Plug dan je adapter opnieuw in en kijk wat die doet. De meeste routers zijn dan wel terug naar factory default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-05 20:05
Die ken ik nog niet. Heb het geprobeerd en inderdaad is hij nu gereset. Vreemd dat het niet in de handleiding staat. Bedankt voor je snelle reactie.