MSN berichtengeluid en Safari fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Zodra Safari fullscreen zet geeft MSN niet het wel bekende geluidje als iemand iets stuurt, ik heb gezocht in de opties en via google maar ik ben geen oplossing tegengekomen.
Hebben meer mensen hier last van?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
Waarschijnlijk overruled Safari full screen andere achterliggende processen qua alerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58
Zodra er ook maar iets fullscreen gaat dan geeft msn geen geluid meer.
Ik geloof wel dat er een optie is om dit uit te zetten maarb en nu niet thuis o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:46
Ik zal eens in mijn messenger kijken ik zou het zo ook niet helemaal weten.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:30
"Vroegaah" stond me er nog iets bij van MSN, welliswaar op Windows maar goed, dat je msn-status veranderde zodra je programma's in fullscreen deed. Dit veranderde dan naar 'bezet' en aangezien de status bezig meldingen blokkeert(ook geluiden) had je geen last van meldingen.

Het ging hier echter wel om oudere versies van MSN op Windows, maar wellicht dat deze er nog steeds in zit. Ik weet het niet aangezien ikzelf Adium gebruik.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Mi6 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:12:
Waarschijnlijk overruled Safari full screen andere achterliggende processen qua alerts
Niet helemaal, ik ontvang nog steeds geluiden van Adium als Safari full screen gaat. Ook meldingen van Growl komen er nog door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Het probleem is gevonden, zodra er een applicatie full screen gaat gaan automatisch de geluiden uit van MSN, kortom, dit moet verholpen worden dmv een software update en kan niet door de gebruiker ingesteld worden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-02-2022
Zoals Trezzahn al zegt komt het ook nog wel eens voor dat MSN jouw status op 'Bezet' zet wanneer er een applicatie fullscreen gaat. Hierbij worden ook alle meldingen en geluiden uitgeschakeld. Dit kan je wel instellen.
Pagina: 1