Beste, Medetweakers
Ik hoop dat ik hier goed zit met dit topic
Sinds ik een nieuw computerkast voor mezelf heb aangeschaft (MS-tech ca 150 via alternate). Zijn mijn temperaturen enorm gestegen. Hiervoor had ik Coolermaster HAF 922. De reden is waarom ik over ben gestapt naar kleiner is omdat ik een kleiner en stiller PC wou.
Nadat ik alles heb overgeplaatst naar mijn nieuwe kast zijn het temperaturen van alles enorm gestegen.
Kast = MS-tech CA150 via Alternate gekocht
CPU = AMD X6 1090T @ 3.2GHZ + Thermaltake V1 ax
MoBo = Asus Crosshair IV Formula
GPU = ATI 5770 Sapphire V1 Stock Cooler
Ram = 8GB 2x 4GB 1333Mhz
HDD's = 2X 160 WD Blue Caviar (1 OS 1 voor Data en installs)
CPU = idle 30 Max 45 <-- Met aftermarket cooler. Dit is goed geen problemen mee.
GPU = idle 40 Max 81 <-- Stock cooler (Alles begint te stotteren)
Tijdens het spelen van APB Reloaded/ BF 3 Beta begint het. Games beginnen te stotteren
op zelfde settings als dat ik in mijn HAF 922 had.
Nou zoek ik een Cooler voor mijn Sapphire 5770 welke ik ook voor toekomstige Grafische kaarten kan gebruiken voor een redelijk prijst (max 50 incl).
Kan iemand mij helpen met dit probleempje?
Ik hoop dat ik hier goed zit met dit topic
Sinds ik een nieuw computerkast voor mezelf heb aangeschaft (MS-tech ca 150 via alternate). Zijn mijn temperaturen enorm gestegen. Hiervoor had ik Coolermaster HAF 922. De reden is waarom ik over ben gestapt naar kleiner is omdat ik een kleiner en stiller PC wou.
Nadat ik alles heb overgeplaatst naar mijn nieuwe kast zijn het temperaturen van alles enorm gestegen.
Kast = MS-tech CA150 via Alternate gekocht
CPU = AMD X6 1090T @ 3.2GHZ + Thermaltake V1 ax
MoBo = Asus Crosshair IV Formula
GPU = ATI 5770 Sapphire V1 Stock Cooler
Ram = 8GB 2x 4GB 1333Mhz
HDD's = 2X 160 WD Blue Caviar (1 OS 1 voor Data en installs)
CPU = idle 30 Max 45 <-- Met aftermarket cooler. Dit is goed geen problemen mee.
GPU = idle 40 Max 81 <-- Stock cooler (Alles begint te stotteren)
Tijdens het spelen van APB Reloaded/ BF 3 Beta begint het. Games beginnen te stotteren
Nou zoek ik een Cooler voor mijn Sapphire 5770 welke ik ook voor toekomstige Grafische kaarten kan gebruiken voor een redelijk prijst (max 50 incl).
Kan iemand mij helpen met dit probleempje?
[ Voor 14% gewijzigd door scareface500 op 10-10-2011 13:41 ]