Mijn probleem is dat ik graag programma's op wil nemen van Tv. en deze daarna op een cd te zetten. Ik heb een Asus V7700 en daarbij zit de softw. Asus Digital Vcr en Asus Live. Met deze software neem je in zijn beste kwaliteit 1 min op 100 Mb op.
Cd's zijn iet aan te slepen zo. Dus ik dacht Divx.
Maar het formaat waarin Asus digital Vcr opneemt is Avi 2.0 ofzo denk ik en dit is niet te converteren met een divx encoder.
Nou heb ik weer wat anders geprobeerd en dat was gewoon andere softw. voor het opnemen van mijn tv. programma's. Dit is PowerVcr 2.0 Deluxe van cyberlink. Volgende probleem: dit werkt wel alleen dit was een trail versie en die kan maar 1 minuut opnemen...|:(
Kan iemand mij misschien helpen?!
Vriendelijk bedankt...
Encite
Cd's zijn iet aan te slepen zo. Dus ik dacht Divx.
Maar het formaat waarin Asus digital Vcr opneemt is Avi 2.0 ofzo denk ik en dit is niet te converteren met een divx encoder.
Nou heb ik weer wat anders geprobeerd en dat was gewoon andere softw. voor het opnemen van mijn tv. programma's. Dit is PowerVcr 2.0 Deluxe van cyberlink. Volgende probleem: dit werkt wel alleen dit was een trail versie en die kan maar 1 minuut opnemen...|:(
Kan iemand mij misschien helpen?!
Vriendelijk bedankt...
Encite