Ik weet dat het op tweakers not done is om koopadvies te vragen, maar ik heb al op de pricewatch gekeken, maar een gps of a-gps optie is er (nog) niet te selecteren. Op het werk hier denken ze eraan een tablet aan te kopen. Via de pricewatch kwam ik bij volgende 3 modellen terecht:
Samsung Galaxy Tab 10.1
Motorola Xoom 3G
Asus EEE Pad Transformer
Criteria waar ze aan voldoen:
Google Android 3.0 of hoger
802.11 abgn
hsdpa
Nu laten de meeste fabrikanten niet te graag in hun kaarten kijken als het over gps gaat. A-gps liever niet ivm het dataverbruik en laat dat nu de variant zijn die het meest voorkomt
Is het eventueel mogelijk de tablet zelf open te schroeven en er zelf een volwaardige gps-ontvanger in te stoppen ? Of bestaan er (car)kits die bijna geen plaats innemen want een gedoe met cradles en/of kabels hoeft nu ook weer niet ?!
Of hebben jullie eventueel weet van een tablet waar wel een volwaardige gps chip in zit en ook aan bovenstaande eisen voldoet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Samsung Galaxy Tab 10.1
Motorola Xoom 3G
Asus EEE Pad Transformer
Criteria waar ze aan voldoen:
Google Android 3.0 of hoger
802.11 abgn
hsdpa
Nu laten de meeste fabrikanten niet te graag in hun kaarten kijken als het over gps gaat. A-gps liever niet ivm het dataverbruik en laat dat nu de variant zijn die het meest voorkomt
Is het eventueel mogelijk de tablet zelf open te schroeven en er zelf een volwaardige gps-ontvanger in te stoppen ? Of bestaan er (car)kits die bijna geen plaats innemen want een gedoe met cradles en/of kabels hoeft nu ook weer niet ?!
Of hebben jullie eventueel weet van een tablet waar wel een volwaardige gps chip in zit en ook aan bovenstaande eisen voldoet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.