Toon posts:

[Upgrade] Hulp nodig bij uitzoeken van nieuwe onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Na een paar jaar trouwe dienst heeft mijn computer er de brui aan gegeven.

Dit heb ik terug kunnen leiden tot een kapot moederbord/processor, dus de oplossing is vrij simpel. Alleen niet voor mij. Ik zie door de bomen het bos niet meer en zoek dus hulp omtrent enkele nieuwe onderdelen om mijn PC te upgraden (en dus te repareren).

http://tweakers.net/gallery/217117

De link hierboven is mijn systeem. Paar jaar geleden door middel van een BBG bij elkaar geraapt en te werken gezet. Nu zoek ik dus een nieuw moederbord (Quad-core en nVidia SLI) om mijn inmiddels 2x8800GTX Ultras aan te sluiten, samen met DDR3 geheugen (4x2GB, het liefst) en een nieuwe processor.

Ik wil alles bewaren van mijn systeem behalve de bovengenoemde items. Natuurlijk hoort er ook nieuwe koeler bij voor de processor. Ik heb al een sterkere voeding geregeld, dus dat hoeft ook niet meer.

Mijn behoeftes blijven gericht op gaming performance, alleen laat mijn huidige budget het niet toe om er meer aan te spenderen dan euro 200-250. Ik zou graag wat hulp hierbij krijgen en hoop dat jullie me daarbij kunnen assisteren. Ik heb helaas een beperkte kennis omtrent dit alles, vandaar dat die toenmalige BBG zo fantastisch was voor mij. In de hoop snel wat te horen (ik zou graag de items een der dezer dagen willen bestellen, begin nu al een tekort te krijgen).

Gabriel

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle antwoord, maar helaas niet wat ik zoek. En de prijzen voor de high-end systeem zijn weer te hoog. Ik heb hulp nodig bij het samenstellen van de drie bovengenoemde onderdelen. Niet een nieuw systeem.

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:54

JME

zeg maar Jamie

Dan gebruik je de BBG toch alleen voor die onderdelen die je nodig hebt?

• Slidemaster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
SLI.... als je goedkoper wil zijn ga je voor een amd board met SLI en een phenom 965BE. maar dan denk ik dat je al rond €250 zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:25:
Bedankt voor je snelle antwoord, maar helaas niet wat ik zoek. En de prijzen voor de high-end systeem zijn weer te hoog. Ik heb hulp nodig bij het samenstellen van de drie bovengenoemde onderdelen. Niet een nieuw systeem.
Dan heb je te snel eroverheengelezen. Achter die link vindje ook een upgradeguide...

Sowieso zijn we op GoT niet happig op dit soort topic. Je zegt feitelijk dat je geen zin hebt je erin te verdiepen en dat wij het maar voor je op moeten lossen. Zo werkt het niet hier. We helpen je graag op weg, helpen je graag bomen van bos te onderscheiden - maar jij blijft degene die keuzes moet maken.

Als je bij die Upgrade BBG kijkt zie je ook de plek om vragen erover te stellen. Bedenk dat het belangrijkste is dat je weet wat je wilt. Je zegt niets meer dan gaming performance. Of dat patience, Crysis2 of Minecraft is maakt nogal uit voor wat relevant is. Begin dat eens op een rijtje te zetten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.