CS en vastlopers?

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36
Ik heb sinds de nieuwe versie vaak last van vastlopers in CS. Het beeld staat stil, en het geluid hapert dan. Heeft iemand daar ook last van? Of ben ik de enige?
Mn systeem:
Tbird 1ghz@1,13ghz (8,5x133)
Asus A7V133
256MB Infineon 133Mhz
Asus V7700 32MB GTS
Maxtor 30,7gb 7200rpm
Soundblaster Live
Ik draai windows 2000, met det. 10.8 voor de GF2, via 4in1 4.28a, directx 8.0, liveware 3.0, met uiteraard de nieuwste patch voor HL. De processor komt stressed niet boven de 50 graden, de videokaart niet boven de 35 gok ik. Project IGI bijv. kan ik wel een hele tijd spelen zonder lock up.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb ik ook last van, de ene keer kan ik uren achter elkaar doorspelen en de andere keer hangt ie om de 10 minuten

maar gister hoorde ik van Airwalker (admin XS gameservers) dat er een hack is die daar voor kan zorgne, zie topic over CS cheaters

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dr_Frickin_Evil
Ik denk niet dat het dat is Draai jij toevallig opengl? Ik eerst ook, en ik probeerde net met direct3d, en dan doet ie het wel. Welke detonators gebruik jij?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb het eigenlijuk sinds ik een TB 900 heb

TB 900@900
MSI Pro2A
256 infineon 133
Geforce SDR
detonator 6 nogwat ofzo (zit niet thusi sorry)
IBM DLTA 45 GB

ik draai opengl, ik vind D3D er slecht uitzien

• Dr_Frickin_Evil
Wij zijn toch niet de enige met dit probleem of wel??

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Stomme vraag, maar kan het met je internet connectie te maken hebben? Ik heb dat namelijk ook wel eens en ligt mijn kabel modem eruit. Check je ping dan maar eens uit (Tab toets)

hoe maak ik zo'n sig?

Verwijderd

Ik heb daar ook last van!.. in win2k liept ie willekeurig vast op opengl. Op direct3d doet hij 't perfect.

Ik ben puur daarom terug gegaan naar winME :(

Ik heb ergens gelezen dat je de compatibel (ik weet niet of ik 't goed schrijf) patch van win2k moet installeren. Dat kan helpen. Ook kun je proberen bij je opengl instellen de buffer flipping mode op block transfer zetten. Dit loste bij mij al heel wat problemen op met overclocken van de vid kaart zonder dat ik die vage groene dingen door me beeld heen krijg.

Mzzls ShaDoW

• Dr_Frickin_Evil
Dus het is een bekend probleem neem ik aan?? Oke, dan maar spelen in Direct3d :r:( (hoe komt het dat ik dan geen tags/kogelgaten zie, of is dat gewoon omdat het d3d is?)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

op de microsoft site staat een bug fix die in SP2 uitkomt voor vastlopers in 3D games met opengl op AMD procs/VIA chipset mobo's de fix zit in SP2, dus denk ik ook al in RC2 daarvan, kan iemand hier wat meer over vertellen?

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 00:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
(hoe komt het dat ik dan geen tags/kogelgaten zie, of is dat gewoon omdat het d3d is?)
Ja, dat komt door D3D... Je zal ook geen bloed en sprays zien, zeg maar alles wat je kan veranderen aan de textures, dus een granaat-inslag zie je ook niet mee D3D.
Pagina: 1