Wij hosten momenteel onze website op een dedicated server met de volgende specificaties:
Wij zouden graag een upgrade maken naar een nieuwe dedicated server, die geadviseerd werd door onze hosting met de volgende specificaties:
Alvast bedankt!
Edit: wij gebruiken een Joomla CMS systeem i.c.m. zo'n 15 componenten.
Dagelijks bezoeken honderden mensen onze website, downloaden muziekbestanden, plaatsen berichten op het forum, vragen veel mediabestanden op (image, video's), worden er veel video's bekeken die lokaal gehost worden enzovoort. Kortom, een website met veel dynamische processen.Processor: Intel Atom D510 1.66Ghz Dualcore met Hyperthreading
RAM: 1GB DDR2
Harde schijf: 250 GB SATAII
Dataverkeer: 4000 GB
Uplink: 1000 mbit uplink
Wij zouden graag een upgrade maken naar een nieuwe dedicated server, die geadviseerd werd door onze hosting met de volgende specificaties:
Op het SiteDeals forum heb ik al diverse reacties gehad, dat een SAS schijf beter zou voldoen aan mijn eisen. Echter zou ik jullie visie hier graag over weten. De upgrade van deze dedicated server zou ons 40 euro excl. btw gaan kosten. Is dit een verstandige keuze of hebben jullie andere suggesties?Intel sandybridge 3.1 GHZ dualcore
4GB RAM
2TB DISK (600gb/s SATA3)
2 IP's
4000 GB DATAVERKEER
Alvast bedankt!
Edit: wij gebruiken een Joomla CMS systeem i.c.m. zo'n 15 componenten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 17:43 ]