I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En dat kreeg je normaalgesproken als je de camera met usb aansloot ofzo? Is je usb-poort niet gewoon dood? Dat was bij mij namelijk de reden dat ik niks meer kon importeren
Heb dat ook als ik de Nokia Ovi Data Suite heb draaien of zelfs maar gedraaid heb, moet dan eerst kleptop opnieuw opstarten voordat EOS Utility import de camera zelfs maar ziet.
Kan het bij jou mss ook zoiets zijn? Wellicht met andere utils/progs?
Kan het bij jou mss ook zoiets zijn? Wellicht met andere utils/progs?
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Ik heb alle USB-poorten al geprobeerd.
Ik kan wel gewoon bij de camera komen via this PC etc. Maar het gaat me puur om de plopplop die zegt "Hey, wat wil je met dit device doen" (Win7 en Ubuntu).
Het is ook alleen de camera. Op dezelfde USB-poorten, werkt m'n iPhone wel. En de gewone USB stikkies werken ook prima op alle poorten. Is't misschien mijn camera die zich niet goed identificeerd?
Lijkt me eigenlijk sterk... het ding wordt herkend als een "massa opslag medium" EN als "Digital Compact Camera"...
Ik kan wel gewoon bij de camera komen via this PC etc. Maar het gaat me puur om de plopplop die zegt "Hey, wat wil je met dit device doen" (Win7 en Ubuntu).
Het is ook alleen de camera. Op dezelfde USB-poorten, werkt m'n iPhone wel. En de gewone USB stikkies werken ook prima op alle poorten. Is't misschien mijn camera die zich niet goed identificeerd?
Lijkt me eigenlijk sterk... het ding wordt herkend als een "massa opslag medium" EN als "Digital Compact Camera"...
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!