[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
default=0
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
http://www.google.com/sea...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 geeft je al het antwoord in de eerst hit.
Commandline FTW | Tweakt met mate
GoT is geen helpdesk!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
timeout 5
Dan boot item 1 in je lijst na 5 seconden.
Ervanuitgaande dat je het over Grub 1.x hebt en niet 2.x, maar dat heb je er niet bijgezegd.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
T*ring wat een kapsones! Na zo'n waardeloze OP dacht ik bovenstaande n00b te helpen, maar zoek het fijn uit!Obelink schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:18:
Nee dat is het niet. Boot nou helemaal niet meer. Als je geen kennis van zaken hebt, reageer dan liever niet.
Mijn Grub werkt trouwens prima

[ Voor 6% gewijzigd door RemcoDelft op 09-10-2011 17:32 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Obelink op 09-10-2011 17:39 ]
Ik kan geen versienummer vinden.Kanarie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:23:
default 0
timeout 5
Dan boot item 1 in je lijst na 5 seconden.
Ervan uitgaande dat je het over Grub 1.x hebt en niet 2.x, maar dat heb je er niet bijgezegd.
Maar dit werkt. Hartelijk dank. Voor de duidelijkheid, ik heb echt gezocht en de commando's bestudeerd maar er als Windows gebruiker niet uitgekomen.
[ Voor 20% gewijzigd door Obelink op 09-10-2011 17:42 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dit topic is gesloten.