Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackeyejr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-06-2013
Hallo tweakers,

Ik heb gisteren alle onderdelen voor een nieuwe pc gekocht en die dan ook ineen gestoken. Alles verliep goed, en alles zit goed geplaatst en aangesloten. W7 ultimate x64 geinstalleerd zonder probleem.

Nu het probleem: Om te beginnen als ik op de powerknop druk start de pc niet meteen op maar gaat hij enkele keren hernieuw proberen booten (dit kan 1 keer zijn maar soms ook 5) eenmaal hij dan wel geboot is gaat alles vlot voor 5 min. Daarna krijg ik een screen freese en ik heb ook al 1 keer een BSOD gehad. Voor alle duidelijkheid ik heb niks van overclocking gedaan. Ik zit wel voorlopig nog met de standaard koeler van de processor maar zonder overclocking zou dit volgens mij toch genoeg moeten zijn.

speccs:
cpu: I7-2600K (met standaard boxed cooler)
moederbord: P8P67 rev 3.1
ram: 4x4GB corsair Vengeance LP
opslag: ssd- Patriot pyro 120gb
western digital wd20earx 2TB
voeding: corsair AX850
gfx-card: asus ati HD 6850

Ik wordt er vrij wanhopig van :p ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als er nog vragen zijn, zal ik ze zo snel mogelijk proberen antwoorden.

Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:41
(jarig!)
Gezien de problemen die je omschrijft zoals freezes en bsods denk ik dat je het probleem moet zoeken bij de patriot ssd. Check even of je de laatste firmware (3.2.0) hebt. Als dat niet het geval zou ik aanraden om deze eerst te updaten. De nieuwste firmware vind je hier: http://patriotmemory.com/support/driversp.jsp?source=1114

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackeyejr
zal ik meteen proberen tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackeyejr
Tot nu toe loopt alles vlot na de firmware update. mijn pc loopt nu al 10 min zonder freese op BSOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackeyejr
Mijn pc staat nu een uur en een half aan zonder enige problemen. Alles blijkt dus in orde te zijn.
SUPER hard bedankt!

Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:41
(jarig!)
my pleasure.. ;-)

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Pagina: 1