sluiten

Uitnodiging gebruikerstest in Amsterdam

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke gebruikerstest in het centrum van Amsterdam. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op dinsdag 11 oktober tijd om mee te doen (tussen 9:30 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

• world-power
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-07 18:25
hallo ik heb een probleempje met een gtx 480 kaart
heb sinds kort een aan koop gedaan met de volgende problemen

heb een 480 gekocht die vervoerd was in doos zonder antistatisch zakje der om heen
bij thuis komst kaart op kamer temp laten komen en dan in me hooft systeem
om 3-wat te draaien maar volgende problemen
flikkering in het beeld
zwart beeld
drivers worden niet meer gezien
vast loper na in stelling 3-way

2de pc
vast lopers in booten systeem
vast loper in bios
vga bios load tijd van 4 a 5 min (in tegen stelling van me 295 die dat doet in 2sec)
vast lopers in windows laad scherm
vast loper in herinstallatie windows
duur zeer lang voor dat ie eindelijk door laad in laad scherm

ben ik in widows dan getest met de game crysis 2 en 10 min furrmark
en daar kwam ie wel door heen
zijn mee de boot problemen

heb me overige hw ook na gekeken maar dat kan ik allemaal buiten de kwestie stellen dat
het probleem daar aan lig

hooft pc spec
i7 920 @ 4 ghz
asus rex 3
2x gtx 480 sli
corsair mem van 6 gb op 1600 mhz
corsair 1000w voeding
os windows 7 64 bit ultimate

2de pc spec
i5 750 @ 3.6 ghz
asus maximus 3 gene
4x 1 gb (2x 2000mhz 2x 1600 mhz) @1800 mhz
gtx 295 singel pcb
os windows 7 64 bit

de verkoper zit nu alles op mij te wijzen dat het mijn fout is dat ik der nie zorgvuldig
mee ben om gegaan
terwel hij hem zonder antistatisch zak heeft vervoerd

wat zal jullie inzicht zijn op het probleem van de kaart

(let niet op me type kunst ben dissectie `s)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het booten met die kaart al een aantal minuten in beslag neemt dan is hij simpelweg stuk, dan kun je er niet veel meer aan doen.
Uit je verhaal begrijp ik dat je het ding 2ehands gekocht hebt, in dat geval hoop ik voor je dat de verkoper bereidt is het ding terug te nemen en je je geld terug te geven.

• world-power
koper is daar ook voor bereid maar die wilde eerst voor minder terug kopen
en nu zou ik tot einde van de maand moeten w8ten voor ik het terug kan krijgen

• world-power
weet iemand hoe je een bios op dit ding kan vervangen zo als de orgineele der op zetten dat mogelijk de oude corrupt is

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Volgens mij is het duidelijk dat die kaart dood is. Doe geen moeite om met BIOSen te klooien, het heeft geen zin. Dat ding is eens statisch geladen geweest, zo'n zakje is er niet voor niks.

Android developer & dürüm-liefhebber

• world-power
nou ja als ik wel eens door komt dan furmark getest(30min) en games dut ie het gewoon
heb hem hier ook van een tweakers over genomen was in het begin al niet werkende
(en die tweaker dut der nix meer aan ) want momenteel bood ie wel door in windows
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee