Blackberry 9300 verzekering?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader heeft 2 maand terug een Blackberry gekocht.
Deze is van de week kapot gegaan omdat hij hem van de trap liet vallen... :P
Nu is het beeldscherm kapot niet het glas/plastic er voor maar het daar achter

We zijn er mee terug gegaan naar Saturn maar die zegt dat het buiten de garantie valt.

Nu is mijn vraag kan ik via mijn inboedel verzekering ook de reparatie kosten of de aanschaf kosten terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lees even van alle genoemde verzekeringen de precieze polisvoorwaarden door. Uiteindelijk gaat het er met name om wat daar zwart-wit in staat :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Inderdaad, je vraag is alleen te beantwoorden aan de hand van de specifieke polisvoorwaarden. Dus daar zou je kunnen beginnen. Als je daar niet helemaal uitkomt heeft zijn verzekeraar vast ook wel een klantenservice.

Eventueel kan je alsnog een discussie hier beginnen, maar dan wel graag met een wat concretere vraag nadat je zelf op onderzoek uit bent geweest. Want op deze manier kan hier eigenlijk niemand iets mee en heeft dus ook niemand er wat aan.

Dit topic gaat dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.