Geen beeld Bose 3-2-1- bij dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 2.959 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
Hallo,

onze Bose geeft opeens geen beeld meer, nog wel geluid. Ik heb al een andere HDMI kabel geprobeerd en dit helpt ook niet. TV ingangen zijn goed (getest met een xbox 360). Wat zou ik nog meer kunnen proberen, het heeft altijd normaal gewerkt dus ben bang dat het gewoon kapot is ?

gr
Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb geen verstand van Bose 3-2-1. maar om het probleem op te zoeken zou je de set aan kunnen sluiten op een computermonitor met hdmi. Als het dan ook niet werkt zal het probleem inderdaad in de 3-2-1 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
Thomzh schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:21:
Ik heb geen verstand van Bose 3-2-1. maar om het probleem op te zoeken zou je de set aan kunnen sluiten op een computermonitor met hdmi. Als het dan ook niet werkt zal het probleem inderdaad in de 3-2-1 zitten.
ik heb alle HDMI ingangen van de tv getest met een xbox 360 en deze werkten gewoon. Ik ga vast even de garantie nakijken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Dat zei je al.

Mogelijke problemen:
- TV
- Connectie TV - Bose
- Bose

TV werkt dus met je xbox, om nu uit te sluiten of het de connectie of de Bose zelf is kun je hem aansluiten op een andere TV of monitor. Als het dan wél werkt is het de Bose. Zo niet, dan is het de connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.wildschut
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-04-2021
Je kunt dit probleem oplossen door er een hdcp killer tussen te zetten dan werkt alles weer prima.
Het komt omdat nieuwe tv,s een kopieer beveiliging hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

@p.wildschut topics uit 2011 naar boven kicken heeft niet heel veel toegevoegde waarde.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.