Beste lezers,
Ik heb op 1 machine een probleem, deze machine is toegevoegd aan het domein dat ik heb draaien. Echter kan hij geen group policy's binnenhalen. Zowel automatisch als met gpupdate doet hij niets.
De volgende melding komt in het logboek te staan:
Kan Groepsbeleid niet verwerken. Kan het computeraccount niet bepalen om groepsbeleidinstellingen af te dwingen. Dit kan een tijdelijke fout zijn. Er worden geen groepsbeleidinstellingen (met inbegrip van de computerconfiguratie) voor deze computer afgedwongen.
Als ik de foutmelding beter bekijk maakt hij verbinding met de domeincontroller die het dichtstbij is, als ik deze even uitzet dan pakt hij inderdaad de andere domeincontroller. Echter ook dan werkt gpupdate niet, zelfde foutmelding.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Machine is al uit domein gehaald en opnieuw toegevoegd, maar lost niets op.
Op internet en op tweakers lees ik vrijwel niets over deze foutmelding.
Stefan
Edit: Topic titel klopt niet, moet zijn: Kan groepsbeleid niet verwerken.
Ik heb op 1 machine een probleem, deze machine is toegevoegd aan het domein dat ik heb draaien. Echter kan hij geen group policy's binnenhalen. Zowel automatisch als met gpupdate doet hij niets.
De volgende melding komt in het logboek te staan:
Kan Groepsbeleid niet verwerken. Kan het computeraccount niet bepalen om groepsbeleidinstellingen af te dwingen. Dit kan een tijdelijke fout zijn. Er worden geen groepsbeleidinstellingen (met inbegrip van de computerconfiguratie) voor deze computer afgedwongen.
Als ik de foutmelding beter bekijk maakt hij verbinding met de domeincontroller die het dichtstbij is, als ik deze even uitzet dan pakt hij inderdaad de andere domeincontroller. Echter ook dan werkt gpupdate niet, zelfde foutmelding.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Machine is al uit domein gehaald en opnieuw toegevoegd, maar lost niets op.
Op internet en op tweakers lees ik vrijwel niets over deze foutmelding.
Stefan
Edit: Topic titel klopt niet, moet zijn: Kan groepsbeleid niet verwerken.
[ Voor 3% gewijzigd door webgangster op 09-10-2011 12:33 ]