amd radeon hd6990M videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:10
Hallo allemaal ik heb Sins kort de amd radeon hd 6990M video kaart voor in me laptop,nadat ik alles heb geïnstalleerd en werkend heb gemaakt vind ik de kaart erg tegen vallen, zoals dat hij starcraft 2 niet op lage kwaliteit aankan... en dat geld het zelfde voor world of warcraft en call of duty black ops.dus nu is mijn vraag heb ik iets verkeert gedaan of is het gewoon zo, zij er verschillende updates mogelijk voor een fix?

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-02 10:54
Je geeft echt gewoon geen informatie die wij kunnen verwerken. Doe daar wat aan, anders kan niemand je helpen. Zet iets van een redelijke topicstart op. Specificaties Drivers wat heb je zelf al onderzocht etc etc.

[ Voor 31% gewijzigd door BastiaanCM op 09-10-2011 01:48 ]

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-02 16:22
Oke, dus je hebt een 6990M in een laptop geplaatst.
welke? een Aser aspire one 721 ? (kan ie niet eens in)

Welke cpu, hoeveel ram, hoe snel is de ram. We need info en jij moet aangeven wat je er al over weet (zoals hierboven al wordt gezegt)

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:59
Sorry... mn glazenbol is van tafel gekukeld... ik kan je niet verder helpen helaas. :'(

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

marcel87 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 02:50:
Sorry... mn glazenbol is van tafel gekukeld... ik kan je niet verder helpen helaas. :'(
Niet echt originele comment, beetje sneu... :')

• Tunestwo
http://www.alternate.nl/h...?tn=BUILDERS&l1=Notebooks
naja hier hebben jullie neem ik aan de informatie die jullie nodig hebben

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 10:13
Jij geeft in je startpost aan dat je zelf er zelf een hd6990 in hebt gezet en deze werkend hebt gemaakt. De link die je geeft zit deze al in dus is dat daadwerkelijk jouw laptop of heb je nu gewoon een link gepost van een gamenotebook waar die toevallig inzit?

Kijk in ieder geval bij je settings of die bij veelvragende apps overschakelt naar de AMD kaart en niet bij je onboard blijft hangen.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:59
3XPER7 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 03:17:
[...]
Niet echt originele comment, beetje sneu... :')
Hahaha, btje chaggy vanaaf Blue-Tiger? :> Niet alles hoeft origineel te zijn he, beter goed jatwerk dan slecht bedacht. Overigens ook een erg nuttige comment van jezelf, voegt veel toe aan het topic. ;w

Goed, weer ontopic...
Tunestwo schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 03:24:
http://www.alternate.nl/h...?tn=BUILDERS&l1=Notebooks
naja hier hebben jullie neem ik aan de informatie die jullie nodig hebben
Ik had in eerste instantie hetzelfde als Pieler begrepen, dat je hem zelf had ingebouwd in een oudere laptop, maar dat is niet het geval dan (?). Heb je wel alle meest recente updates er op gezet i.p.v. een drivers van een meegeleverde CD, wellicht dat dit nog iets kan helpen.

• Tunestwo
ik zal de nieuwe driver nog installeren en ja erin gezet heb ik verkeert verword of wat dan ook het is eerder goed geïnstalleerd en eindelijk werkend

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-02 15:51
Wat bedoel je met het is eerder goed geïnstalleerd en eindelijk werkend? Je maakt het de mensen hier niet heel makkelijk ;)

Eerst maar even de nieuwste drivers voor je GPU van AMD halen. Maar als dat niet helpt, kan je altijd nog naar de winkel gaan. Zo uit mijn hoofd hoort die laptop dat wel aan te kunnen. Maar pin me er niet aan vast!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Pagina: 1