Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW] Stopzetten bevestigings-mailtjes bij melden fout in PW

Pagina: 1
Acties:

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:47

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Ik ontdek, net als vele anderen waarschijnlijk, regelmatig foutjes in de Pricewatch en die meld ik dan meestal netjes via de daartoe bestemde knop bij het Meldpunt Pricewatch. No Problem. Maar het gevolg daarvan is dat mijn mailbox dus regelmatig volstroomt met dit soort mailtjes:
Prijswijziging doorgevoerd

Beste Fiber

Op zaterdag 1 oktober 2011 14:31 heb je een melding gedaan tot het aanpassen van de prijs van Dell Vostro 3500 (N0535003BR) bij Take it Now. De wijzigingen zijn doorgevoerd, hartelijk bedankt voor het melden!

Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Earl xxx
Heel keurig allemaal, maar daar zit ik dus echt niet op te wachten. Ik zie het vanzelf wel in de PriceWatch als de wijzigingen worden doorgevoerd, en zo niet, ook even goede vrienden.

Mijn vraag is dus, hoe zet ik die bevestigings e-mails uit, of hoe meld ik me daarvoor af?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:01

painkill

Pain(k)(ill)

Je kunt het ook het e-mail adres blokkeren?

Mijn SNES verzameling!

• Fiber

Fiber

Topicstarter
Dat is ten eerste de wereld op z'n kop, en ten tweede zijn er meerdere verschillende afzenders. Dan zou ik dus alle afzenders die eindigen op @tweakers.net moeten blocken. Lijkt me ook niet echt de bedoeling. Ik zou het liefst ergens een 'aanvinkvakje' (Heet dat geen checkbox...?) hebben waar je kan aangeven dat je geen e-mail bevestigingen wil bij het melden van fouten in de Pricewatch. Liefst default op: 'Geen bevestigings mail'.

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 09-10-2011 01:31 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik begrijp het probleem. Wat we eventueel kunnen doen is een aparte instelling voor dergelijke meldingen. Default staat hij aan, mocht je er niet van gediend zijn, dan staat hij uit

Ik vind het namelijk wel logisch en netjes dat er een follow-up e-mail wordt verzonden

• Fiber

Fiber

Topicstarter
Als dat zou kunnen, en technisch niet te ingewikkeld of tijdrovend is, dan zou dat erg prettig zijn.

Het is ook wel netjes, maar ik zit er niet op te wachten. Geen idee verder of ik de enige ben die zich er aan stoort.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
Is het geen beter idee om die meldingen via DM te doen? Want dat vind ik een stuk minder indringend dan een mail ontvangen. Of misschien de keuze of zo'n melding per mail, per DM of niet gedaan wordt.

The devil is in the details.

• Fiber

Fiber

Topicstarter
Per DM wil ik ze ook niet. De door Hahn voorgestelde keuze is prima voor mij, maar maakt de aanpassing wellicht weer nodeloos gecompliceerd.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit soort berichten zouden verstuurd moeten worden via het nieuwe notificatiesysteem waarbij de gebruiker de keuze moet hebben of hij dit type bericht wil ontvangen via email en/of notificatie op de site (of helemaal niet).
Pagina: 1